کد خبر : 36718
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2015 - 16:10

کلنگ ساخت مرکزبهداشتی درمانی سیس به زمین زده شد+تصاویر

کلنگ ساخت مرکزبهداشتی درمانی سیس به زمین زده شد+تصاویر

در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی سیس خیرین 200میلیون تومان از هزینه احداث این مرکز را به عهده گرفتند.

DSCF0079به گزارش شبستر نیوز با حضور فرماندار،بخشدار ،رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان شبستر و مسئولین و خیرین شهر سیس کلنگ ساخت ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی سیس به زمین زده شد.

سید سعیدکاشانی فرماندار شبستر در این مراسم با تقدیر از حضور مردم شهرسیس در عرصه های مختلف خصوصا مراسم خاکسپاری شهدای گمنام گفت:به همت خیرین شهرستان شبستر این شهرستان در سطح کشور همچون نگینی درخشان می درخشد و فرهنگ مردم این شهرستان بی نظیر می باشد.

وی با اشاره به اینکه سال 93 سال خوبی برای شهرستان شبستر بود گفت:حدود 20 میلیارد تومان خیرین در پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان مشارکت کردند و این باعث شد بودجه دولتی بیشتری برای این شهرستان اختصاص یابد.

کاشانی از شهردار و شورای اسلامی شهرسیس به جهت پویا و زنده نگهداشتن شهر و اجرای پروژه های مختلف عمرانی تقدیر و قدردانی کرد

فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهارامیدواری کرد که سال 94 سالی پر از خیر و برکت برای جمهوری اسلامی ایران و خصوصا شهرستان شبستر باشد و خصوصا حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان بی نظیر باشد.

کریم ناصری شهردار شهرسیس نیز در این مراسم با تقدیر از خیرین شهرسیس گفت: در همه پروژه های عمرانی خیرین این شهر شورای اسلامی و شهرداری را همراهی می کنند و همراهی آنها باعث می شود تا با تلاش بیشتر پروژه های شهری را پیش ببریم.

وی  با اشاره به پروژه های احداث شده در این شهر ابراز کرد: بلوار ورودی سیس با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان، کارگاه ماسه شویی با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان و غسالخانه مرکزی شهر نیز با اعتبار 300 میلیون تومانی به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: کمربندی شهر سیس نیز به طول چهار کیلومتر جدول گذاری شده و یک میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

دکترنوروزی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر در این مراسم با تقدیر از خیرین شهر سیس و شهرستان شبستر گفت: اکنون شهرستان شبستر در زمینه بهداشتی شاهد پیشرفت های متعددی می باشد و با کمک خیرین مراکز درمانی نیز تجهیز شده است و آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

بیوک کاری رئیس شورای اسلامی شهرسیس نیزگفت:درمانگاه شهرسیس توسط خیر محترم حاج الهوردی جعفر در حدود سال ۱۳۴۰ بنا شده است و  بعد از ارائه خدمات در طول ۵۰ سال به مردم خدمات ارائه داده است و بعد از این مدت ،در سال ۱۳۹۰ دانشگاه علوم پزشکی تبریز این درمانگاه را تخریبی اعلام کرده است.

وی افزود:با توجه به افزایش جمعیت شهر سیس شورای اسلامی و شهرداری سیس بیش از ۳ سال پیگیری کرده و توانستیم تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشته باشیم که بر اساس این تفاهم نامه ساختمان جدید این درمانگاه  با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و خیرین شهرسیس ساخته خواهد شد.

کاری ادامه داد:با همراهی شهروندان و خیرین شهرسیس  در مرداد ماه سال جاری به  ۵۰ درصد ساخت اولیه ساختمان به پایان خواهد رسید و   و ۵۰ درصد کارهای ساخت ساختمان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان سال این مرکز به بهره برداری برسد.

کاری در پایان اظهاکرد: هم اکنون بیشتر خدمات از جمله دندانپزشکی،آزمایشگاه،مامایی،پزشکی عمومی و … در این درمانگاه ارائه می شود  و شورای اسلامی و شهرداری سیس پیگیر شبانه روزی کردن این درمانگاه می باشد تا آسایش مردم کسب شود.

خاطرنشان می شود در این مراسم خیرین بالغ بر 200 میلیون تومان از هزینه احداث این ساختمان را بر عهده گرفتند .

برای مشاهده تصاویر بر روی متن زیر کلیک کنید:

تصاویر/کلنگ زنی ساختمان مرکزبهداشتی درمانی سیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.