کد خبر : 25853
تاریخ انتشار : جمعه 6 فوریه 2015 - 12:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملت با حضور در راهپیمایی سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد بسته هستند

ملت با حضور در راهپیمایی سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد

ملت با حضور در راهپیمایی سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد

امام جمعه شبستر گفت: در راهپیمائی امسال ،ملت حضور پرشور داشته و به دشمنان سیلی محکمی خواهند زد و حضور در راهپیمایی یعنی تجدید عهد پیمان با پیامبراکرم(ص)،اهل بیت ، آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری و ملت با حضور خود جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهندداد.

135-300x2921به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر  با اشاره به توصیه پیامبراکرم(ص) به امام علی(ع) گفت: تبعیت از هوا و هوس ،حسادت و بدخواهی و تبعیت از نفس برای انسان عذاب آور بوده  و رعایت عدالت،میانه رو بودن  و ترس از خداوند و اهل تقوا بودن موجب نجات انسان در آخرت می شود.

وی ادامه داد:باید به آنچه قرآن ،پیامبراکرم(ص) و ائمه بیان کرده اند عمل کنیم چرا که دنیا برای انسان محل گذر بوده و ماندگار نمی باشد و باید همه سعی کنیم توشه خوب و دست پر از این دنیا برویم و بهترین توشه نیز تقوای الهی است.

امام جمعه شبستر با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد:دهه فجر را ملت با ایمان ،تقوا ،درصحنه بودن ،مقاومت،معنویت،اتحاد و انسجام به وجود آوردند و این ایام متعلق به همه ملت می باشد و اگر بتوانیم انقلاب اسلامی را با اراده خداوند تا آخر حفظ کنیم ،بالاترین جایگاه و مقام  در آخرت برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود افزود:خداوند متعال ملت عزیز ایران اسلامی را دوست داشته و در تمامی عرصه خداوند به این ملت ،عزت داده است و پیامبراکر(ص) نیز بر اتحاد و وظیفه شناس بودن مردم ایران اشاره نموده اند و اقشار مختلف مردم ثابت کرده اند که حق با نظام اسلامی بوده و این ملت هیچ وقت از ولایت فقیه جداشدنی نیستند.

امام جمعه شبستر با اشاره به ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس رزمندگان دشمن را مبهوت کرده و امروز نیز اقشار مختلف مردم با حضور در عرصه های مختلف  عزت و عظمت ایجاد کرده اند و دشمن اکنون نیز مات و مبهوت مانده است .

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد:در راهپیمائی امسال ،ملت حضور پرشور داشته و به دشمنان سیلی محکمی خواهند زد و حضور در راهپیمایی یعنی تجدید عهد پیمان با پیامبراکرم(ص)،اهل بیت  ، آرمان های شهدا  و مقام معظم رهبری و ملت با حضور خود جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهندداد.

خطیب جمعه شبستر با برشمردن اسامی شهدائی که سالگرد شهادتشان می باشد افزود: شهدا سرمایه های ما بوده و پیامشان به مسئولین این است که به ملت خدمت کرده و عدالت را برقرار کنند و تحت فرمان ولایت فقیه حرکت کنید و به مردم نیز توصیه کرده اند که همیشه در عرصه و صحنه باشند.

 گزارش تصویری نماز جمعه 17 بهمن سال 1393

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.