کد خبر : 25225
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 13:26

پیروزی های حزب الله نشان دهنده عزت اسلام است

پیروزی های حزب الله نشان دهنده عزت اسلام است

امام جمعه شبسترگفت: حزب الله لبنان آنچنان سیلی برای رژیم صهیونیستی زد که همچنان اسرائیل گیج شده است و این نشان دهنده عزت اسلامی است.

IMG_0543 به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر گفت:انقلاب اسلامی برای دنیا وطاغوت قابل توجه بوده و این پیروزی برای مسلمانان نکته امید و اقتدار و تحقق اراده الهی به دست توانمند امام (ره) بود.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی متعلق به همه بوده و مردم در برای تحقق آن تلاش کرده اند و با اراده الهی و تلاش اقشار مختلف مردم این انقلاب به نتیجه سیده است. محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:در سایه رهبریت امام خمینی (ره) و فداکاری های ملت مؤمن و رهبری مقام معظم رهبری دین اسلام و آئین پیامبراکرم (ص) برای گل دنیا طنین انداز شده است.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشیم اظهارکرد:در ایام انقلاب اسلامی عنایت خدواندمتعال شامل حال این ملت شده و ملت در سایه تعالیم دینی برای همیشه به دنیا اعلام کردند که ملت اسلامی و عاشورایی در دنیا و آخرت سربلند هستند.

وی اضافه کرد:در عرصه های مختلف علمی ،صنعتی و فناوری، ایران اسلامی به خود کفائی رسیده و علارغم میل استکبار جهانی به عنوان الگویی برای کل دنیا و کشورهای استقلال یافته شناخته شده است.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر حزب الله لبنان افزود: با هدایت های مقام معظم رهبری ،حزب الله لبنان آنچنان سیلی برای رژیم صهیونیستی زد که همچنان اسرائیل گیج شده است و این نشان دهنده عزت اسلامی است.

خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد: باید قدردان خداوند متعال بوده و اتحاد،انسجام و همدلی برای تمام حزب ها واجب و لازم است و همه باید برای حفظ اسلام تلاش کنند و در غیر این صورت جزو خائنین نظام و ولایت فقیه به شمار می روند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ایجاد عدالت اجتماعی به وجود آمده است افزود:باید از رانت خواری جلوگیری شده و مسئولین دقت کنند که خلاف یکی ازکارکنان از عدم مدیریت مسئولش می باشد.

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود گفت:خدمت به مردم در شهرها و روستاها حق مردم بوده و اگر مسئولین در خدمت به مردم کم کاری کنند خیانت کرده اند و این بزرگترین خطر می باشد و همه مسئولین باید تلاش کرده و سیاست های رهبری را سرلوحه برنامه های اجرائی خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.