کد خبر : 24570
تاریخ انتشار : جمعه 23 ژانویه 2015 - 21:07

امام جمعه شبستر:اهانت به پیامبراکرم (ص)، اعلام جنگ با مسلمانان است

امام جمعه شبستر:اهانت به پیامبراکرم (ص)، اعلام جنگ با مسلمانان است

امام جمعه شبسترگفت:توهین به پیامبراکرم(ص) قلب همه مسلمانان را جریحه دار کرده واین اهانت اعلام جنگ با مسلمانان است و همان طوری گه در ۸ سال دفاع مقدس به دشمن اجازه نفوذ به خاک کشور را ندادیم با تمام امکاناتمان دفاع از اسلام را وظیفه خود میدانیم .

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به ویژگی های پیامبراکرم(ص)گفت: پیامبرخدا وسیله نجات برای کل بشریت می باشدو  برای مسلمانان بالاترین وظیفه این است که تمام دستورات و شاخصه های عملی حضرت را الگو قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به نام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اظهارکرد: اگر جامعه بشری زندگانی پیامبراکرم (ص) را بدون حب  و بغض  و گرایش های غیر الهی مورد مطالعه قرار دهندجز مغفرت ،خوبی،وارستگی و خیر چیز دیگری نخواهند دید و وظیفه و تکلیف مسلمانان در این مورد سنگین بوده و باید تلاش شود پیامبراکرم(ص) به کل دنیا معرفی شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه دشمنان لحظه ای از پیامبرخدا غافل نیستند افزود:دشمنان ،بدخواهان و خصوصا استکبار جهانی به گوششان پنبه گذاشته اند و دشمنان چون میبینند اگر اندیشه های پیامبراکرم(ص)در دنیا تبیین شود همه علاقمند ایشان می شوند، از این ترس داشته  و به همین علت به سیاه نمائی دست زده و حرکت های غیر اخلاقی،دینی و انسانی انجام می دهند و سیمای پیامبراکرم(ص) را خشن معرفی می کنند.

امام جمعه شبستر با محکوم کردن هتاکی به پیامبراکرم (ص)  تصریح کرد:این ها سناریوها و توطئه های فرهنگی بر علیه اسلام بوده  و در مقابل این حرکت های اهانت آمیز همه مسملمانان با تمام وجود باید قاطعیت نشان داده  و این اقدام رامحکوم کنند تا دشمن به خود اجازه چنین هتاکی هایی را ندهد.

وی اضافه کرد:این اقدام قلب همه مسلمانان را جریحه دار کرده و اهانت به پیامبراکرم (ص) اعلام جنگ با مسلمانان است  و همان طوری گه در ۸ سال دفاع مقدس به دشمن اجازه نفوذ به خاک کشور را ندادیم  با تمام امکاناتمان دفاع از اسلام را وظیفه خود میدانیم .

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به حرکت های منافقانه دشمنان شده و اظهار کرد:باید با آگاهی و بصیرت خود توطئه های دشمنان را خنثی کنیم  و دشمنان نیز  بدانند اسلام امتی واحده بوده و منتظر دستورات رهبری هستیم تا تمام اسرائیل را با خاک یکسان کرده و از صحنه روزگار حذف کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ss شنبه , 24 ژانویه 2015 - 18:02

یک عده برای این که نشان دهند دین اسلام دین رحمت و عطوفت و برادری و صلح و احترام به کرامت انسانی و این‌هاست و آن چیزی نیست که مجله شارلی ابدو تصویر می‌کند، ریختند جلوی سفارت فرانسه و پرچم فرانسه را به آتش کشیدند و یک سری فحش و بد و بیراه به فرانسوی‌ها دادند و بعد بر حسب عادت ریختند از در و دیوار سفارت آویزان شدند و وقتی موفق به فتح سفارت نشدند هر چه فریاد داشتند بر سر تابلوی خیابان نوفل لوشاتو کشیدند و زدند نوفل لوشاتو را کج و معوج کردند و تشریف بردند منزل!

حالا این که نوفل لوشاتو که نام روستایی است در فرانسه که فرانسوی‌ها برای امام راحل تدارک دیده بودند تاایشان بتواند از فرانسه مبارزات بر علیه حکومت شاه را رهبری کند چه ربطی به شارلی ابدو داشت دیگر نکته انحرافی ماجرا بود و خیلی مهم نیست!