کد خبر : 165403
تاریخ انتشار : شنبه 11 فوریه 2023 - 11:20

حضور باشکوه ‌مردم کوزه کنان در جشن انقلاب/‌‌ ۲۲ بهمن تماشایی در کوزه کنان+فیلم

حضور باشکوه ‌مردم کوزه کنان در جشن انقلاب/‌‌ ۲۲ بهمن تماشایی در کوزه کنان+فیلم

مردم ولایتمدار کوزه کنان به خیابان‌ها آمدند و با حضور پُرشور و وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون گذشته حماسه خلق کردند.

به گزارش شبسترخبر، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کوزه کنان، صبح امروز همزمان با آغاز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند و با حضور پُرشور و وحدت‌آفرین خود همچون گذشته حماسه الهی دیگری خلق کردند.

هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن این مردم از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی اما مردم با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام گذاشته و استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ همگان کشانده و بر راه و آرمان‌های الهی حضرت امام(ره) تأکید کردند.

در میان جمعیت، پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» دیده می‌شود همچنین حضور جوانان با تیپ‌های مختلف بین اقشار مختلف مردم بیش از همه توجهات را به خود جلب می‌کند که جای تقدیر دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز امسال در بیانات خود در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، جشن مردمی سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور را نشان‌دهنده اوج همدلی و وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانستند و فرمودند: «بیست‌ودوّم بهمن امسال ان‌شاءالله به توفیق الهی، مظهر حضور مردم، مظهر عزّت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر است؛ مظهر اتّحاد ملّی است؛ روزی که ملت ایران بار دیگر با اهتزاز پرچم اتحاد خود می‌تواند این پیام را به طور صریح به دشمن برساند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملّی، تلاش خنثی‌شده‌ای است و نمی‌توانند مردم را از هم جدا کنند.”

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.