کد خبر : 163499
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2021 - 22:20

اردوی راهیان نور دانش آموزی شبستر به صورت مجازی برگزار شد+تصاویر

اردوی راهیان نور دانش آموزی شبستر به صورت مجازی برگزار شد+تصاویر

اردوی راهیان نور دانش آموزی شبستر به صورت مجازی در تالار خوشگو اداره آموزش و پرورش شبستر برگزار شد.

به گزارش شبستر خبر، ابوالفضل اکرمی مدیر آموزش و پرورش شبستر در اردوی راهیان نور دانش آموزی شبستر به صورت مجازی در تالار خوشگو اداره آموزش و پرورش شبستر برگزار شد اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو  اردوی های راهیان نور کشور جهت پیشگیری از گسترش این بیماری، مسئولین اداره و بسیج دانش آموزی سعی کردند بستری فراهم کنند تا دانش آموزان بتوانند به صورت مجازی از معارف شهدا بهره‌مند شوند و این بار با پای دل و روح خود به مناطق عملیاتی غرب کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس سفر کنند.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری اردوهای راهیان نور؛ آشنایی دانش آموزان با اهداف شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و حفظ روحیه شهادت طلبی در دانش آموزان است تا در مسیر زندگی از شهدا الگو بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: هدف دشمنان این است که روحیه شهادت طلبی را از بچه های ما بگیرند ولی ما تلاش می کنیم که بچه های نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف شهدا آشنا بکنیم.

وی گفت: شما دانش آموزان آینده سازان و مسئولین آینده کشور هستید و بایستی با دستاوردهای انقلاب اسلامی که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا تداوم یافته آشنا شوید.

اکرمی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رشد و جهش علمی کشور در طول این ۴۲ سال اولین دستاورد انقلاب است؛ قبل از پیروزی انقلاب کشور ما در بحث علمی هیچ جایگاهی در جهان نداشت ولی اکنون به برکت انقلاب؛ رشد و توسعه و جهش علمی با سرعت بیشتری در حال حرکت است به طوریکه کشور ما از نظر علمی در بین کشورهای اسلامی رتبه اول و در کل جهان رتبه ۱۶ را دارد و این جای بسی افتخار است.

مدیر آموزش و پرورش شبستر توسعه سواد در بین مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب و در زمان طاغوت ۴۳ درصد مردم باسواد بودند ولی بعد از تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و گسترش مدارس در اقصی نقاط کشور این باسوادی به ۹۷ درصد در بین مردم کشورمان رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه و گسترش مدارس در کشور از برکات نظام است عنوان کرد: الان در کشور حدود ۵۰۰۰ مدرسه داریم که تنها یک دانش آموز و یک معلم دارد و این نشان دهنده توجه ویژه به علم و دانش و اینکه نباید هیچ فرد بیسودای در جامعه داشته باشیم است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.