کد خبر : 163496
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2021 - 22:11

معاون فرماندار شهرستان شبستر:

تعلیم و تربیت تنها در آموزش و پرورش خلاصه نمی‌شود

تعلیم و تربیت تنها در آموزش و پرورش خلاصه نمی‌شود

معاون فرماندار شهرستان شبستر گفت: تربیت وظیفه آحاد ملت و همه  دستگاه ها، رسانه ها، مساجد، خانواده ها و دیگر اقشار است و تنها در آموزش و پرورش خلاصه نمی شود

به گزارش شبستر خبر، حسن سلیمی در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شبستر اظهار داشت:توجه به انواع آسیب های اجتماعی و موشکافی آنها در اثر تلاش متولیان امور تربیتی در کشور می باشد واین امر اهمیت آموزش و پرورش در جامعه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروزی انواع مختلفی از آسیبها و انحرافات اجتماعی بسیاری از جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری و مقابله با چنین آسیبهایی اولیا و همچنین متولیان فرهنگی را نسبت به موضوع تعلیم و تربیت حساس کنیم.

معاون فرماندار شهرستان شبستر به نقش سازنده و تأثیر گذار معاونین پرورشی در واحد های آموزشی اشاره کرد و گفت: کار معاونین پرورشی در مدارس بسیار ارزشمند است ، اگر معاونین پرورشی همگام با آموزش دانش آموزان آنها را نیز در جهت فرامین و ارزش های دین مبین اسلام پرورش دهند ، بدون شک نسلی پرورش خواهد یافت که می تواند جامعه را به سر منزل کمال برساند.

وی افزایش اعتیاد به مواد مخدر در بین جوانان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان را از دغدغه های اصلی دانست و عنوان کرد: بایستی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی آموزشهای لازم را در مدارس و دانشگاهها به جوانان بدهیم و در این مورد نقش مربیان و معاونین پرورشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون فرماندار شهرستان شبستر تأکید کرد: تربیت وظیفه آحاد ملت و همه  دستگاه ها، رسانه ها، مساجد، خانواده ها و دیگر اقشار است و تنها در آموزش و پرورش خلاصه نمی شود.

ابوالفضل اکرمی مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای یک ماهه آموزش و پرورش با گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این نهاد باهدف پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، پاسخگویی به نیاز جسمی، روحی و روانی و تلاش برای رشد و بالندگی در جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تأسیس‌شده است.

 وی در ادامه با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش شبستر در زمینه های مختلف گفت: آموزش و پرورش شبستر از جمله مناطق موفق در زمینه های آموزشی ، پرورشی و عمرانی در سطح استان است و این امر به دلیل توجه ویژه اولیا و مدیران مدارس به امر ادامه تحصیل دانش آموزان است و پیگیری های مستمر اولیا موجب افزایش انگیزه در بین دانش آموزان جهت ادامه تحصیل می شود.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: در طول این یک سال تعداد ۱۰ جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده که در مدت این دوره تعداد ۵۲ مورد مصوبه داشتیم که حدود ۸۵ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.