کد خبر : 163082
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2020 - 13:20

شبستر نیوز گزارش می دهد:

فعالیت گروه های جهادی خادم الشهدا شهرستان شبستر در راستای مقابله با ویروس کرونا+تصاویر

فعالیت گروه های جهادی خادم الشهدا شهرستان شبستر در راستای مقابله با ویروس کرونا+تصاویر

گروه های جهادی خادم الشهدا شهرستان شبستر در اقدامی خودجوش با حضور در روستا ها به مقابله با ویروس کرونا برخواسته و به توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن و‌محله ها اقدام می کنند.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان در گفت و گو با خبرنگار شبستر خبر، با اشاره به  فعالیت گروه های جهادی خادم الشهدای شهرستان شبستر و  حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شبستر  در روستا ها اظهار داشت: توزیع ۵۰ بسته حمایتی و معیشتی، توزیع بسته های بهداشتی و دارو به ارزش بیش از ۱۱ میلیون تومان، ضدعفونی کلیه منازل و معابرعمومی روستائیان، توزیع ۴۰ بسته لوازم التحریر از جمله  این اقدامات است.

وی افزود: غربالگری کلیه اهالی روستاها توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شبستر، برگزاری کلاس های حلقه صالحین برای نوجوانان و مشاوره برای بانوان، ویزیت رایگان، از دیگر اقدامات می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با اشاره به خوشحالی و ابراز رضایت اهالی روستاهای هرزنق و زبرلو اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی بسیج و سپاهیان عزیز است و ان شاءالله با کمک خداوند متعال و همراهی خیرین عزیز این اقدام خیرخواهانه در سطح شهرستان شبستر تداوم خواهد داشت.

داستان ادامه داد: گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شبستر در قالب قرارگاه خادم الشهدای شهرستان شبستر از صبح روز چهارشنبه تا شب در روستاهای هرزنق و زبرلو از نقاط کم برخوردار بخش صوفیان حضور یافتند.

وی افزود: حضور  این گروه جهادی در این روستاها مورد استقبال مردم قرار گرفته و  خدمات قابل توجهی ارائه شد.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر ابراز کرد: همچنین همزمان با فعالیت گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شبستر در روستای هرزنق پایگاه مقاومت بسیج این روستا نیز افتتاح شد.

اهالی روستاهای کم برخوردار هرزنق و زبرلوی شهرستان شبستر در گفتگوهای جداگانه با خبرنگار اعزامی شبسترخبر از اقدامات قرارگاه خادم الشهدای سپاه ناحیه مقاومت بسیج شبستر و خصوصا بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شبستر تقدیر و قدردانی کردند.

امروز نونهالان و دانش آموزان روستایی خیلی خوشحال بوده و دعا گوی بسیجیان جهادگر بودند.

یکی از مادران که توسط پزشک قرارگاه خادم الشهدای شهرستان شبستر ویزیت شد در گفتگو با خبرنگار شبسترخبر گفت: در این وضعیت کرونایی برایم سخت بود که به پزشک مراجعه کنم و جا دارد از کادر پزشکی قرارگاه خادم الشهدای شهرستان شبستر قدردانی کنم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.