کد خبر : 162937
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 نوامبر 2020 - 20:56

فرمانده سپاه ناحیه شبستر خبر داد:

از افتتاح ۱۴خانه محروم تا اهدای ۸جهیزیه به نو عروسان همزمان با هفته بسیج در شهرستان شبستر/ پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند

از افتتاح ۱۴خانه محروم تا اهدای ۸جهیزیه به نو عروسان همزمان با هفته بسیج در شهرستان شبستر/ پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با بیان اینکه پشتوانه اصلی بسیج در همه امور، مردم داری و مردم یاری است گفت: ۱۴خانه محروم همزمان با هفته بسیج در شبستر افتتاح می‌شود.

به گزارش شبستر خبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی در سطح شهرستان شبستر است.

وی افزود: تاکنون نزدیک ۸۴ گروه جهادی به صورت شبانه روزی در راستای مبارزه با کرونا به کار گرفته شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵ جهیزیه در اختیار نوعروسان قرار گرفته است و ۸ جهیزیه در هفته بسیج به نوعروسان اهدا خواهد شد.

داستان تصریح کرد: تعداد ۱۴ خانه برای محرومین ساخته شده است که روز ۵ آذر افتتاح خواهد شد و بیش از ۲۸۰ هزار ماسک به صورت رایگان توسط بسیج شهرستان تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی بسیج در همه امور، مردم داری و مردم یاری است عنوان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در ایام کرونا به پایگاه های سلامت تبدیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر ابراز کرد: تعداد ۱۳۲۹۷ بسته معیشتی تا کنون در بین مردم پخش شده و در هفته بسیج نیز به تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۶۵۰ بسته لوازم التحریر توزیع خواهد شد که ارزش بسته های اهدایی بیش از ۳٫۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.