کد خبر : 162932
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 نوامبر 2020 - 13:47

برنامه های هفته کتاب در شهرستان شبستر تشریح شد+ جزئیات

برنامه های هفته کتاب در شهرستان شبستر تشریح شد+ جزئیات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبرداد .

ابوالفضل الهوردیان در گفتگو با خبرنگار شبستر خبر اظهار داشت: هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم کنترل این بیماری ، کتاب می تواند به عنوان یک ابزار فرهنگی در استفاده بهینه افراد از وقت خود و آگاهی بخشی جامعه موثر واقع شود.

وی به برنامه های هفته کتاب سال ۹۹ که از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت اشاره کرد و افزود : برنامه های متنوعی بار عایت پرو تکل های بهداشتی و بیشتر بارویکرد مجازی برای این هفته در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: دیدار با پیشکسوتان حوزه کتاب ،رو نمایی از آثار نویسندگان شهرستان، معرفی کتب نویسندگان ، بازدید از کتابفروشی عضو طرح پاییزه کتاب ، ساخت کلیب از خوانش بخشی از کتب نویسندگان در فضای مجازی – بازدید از کتابخانه های عمومی و تجلیل از مروجان کتابخوانی ، برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی و نقاشی و اهدای کتاب در سطح شهرستان از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.