کد خبر : 160720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دسامبر 2019 - 13:57

فرماندار شبستر:

شهرداری و شورای شهر کوزه کنان کارهای ناتمام شهری را کامل کنند

شهرداری و شورای شهر کوزه کنان کارهای ناتمام شهری را کامل کنند

فرماندار شبستر گفت: کارهای خوبی از سوی شهرداری در کوزه کنان انجام شده، اما کافی نیست و شورا و شهرداری باید با برنامه ریزی کارهای ناتمام شهری را کامل کنند.

به گزارش شبستر نیوز، حسن مستفید در مراسم معارفه شهردار جدید کوزه کنان با اشاره به کارهای صورت گرفته در شهر کوزه کنان اظهار داشت:کارهای خوبی از سوی شهرداری در کوزه کنان انجام شده، اما کافی نیست و شورا و شهرداری باید با برنامه ریزی کارهای ناتمام شهری را کامل کنند.

فرماندار شبستر با اشاره به سیل خیز بودن منطقه، خواستار اجرای آب بند در بالا دست شهر کوزه کنان و اجرای کانال جمع آوری آبهای سطحی شد و این را تکلیف اعضا شورای شهر و شهردار عنوان کرد.

مرتضی علیخانی هم در این مراسم  با بیان اینکه بخش زیادی از اعتبارات شهری صرف خدمات شهری می شود، افزود: جلب مشارکت مردم در امور شهری هزینه های نگهداری شهر را کاهش می دهد.

وی خطاب به اعضای شورا و شهردار کوزهکنان گفت: مجموعه ای موفق است که اقتصاد مردم را به سمت رشد هدایت کند و این امکان در کوزه کنان فراهم است و با برنامه ریزی می توان برای مردم شهر اشتغال و درآمد پایدار ایجا کرد.

علیخانی گفت: کوزهکنان با سفالش مشهور است و باید تلاش شود این هنر و صنعت احیا و کاربردی شود که این امر علاوه بر مشهور شدن شهر، به بهبود معیشت مردم نیز کمک می کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر شفافیت عملکرد شهرداری‌ها گفت: شهرداران گزارش درآمدها و هزینه‌های شهری را به طور شفاف در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: برطرف شدن مشکلات اقتصادی به رفع بسیاری از مشکلات شهری و مردم می انجامد، از این رو رونق اقتصادی باید نقشه راه شورا و شهرداری ها شود.

در این مراسم جلیل جهانپور کوزه کنانی به عنوان شهردار جدید کوزه کنان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.