کد خبر : 159322
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آگوست 2019 - 22:52

جانشین سپاه عاشورا در شبستر:

وحدت و همدلی نیاز اصلی جامعه اسلامی است

وحدت و همدلی نیاز اصلی جامعه اسلامی است

جانشین سپاه عاشورا با تاکید بر وحدت و همدلی در جامعه گفت: خواسته دشمن و استکبار جهانی تفرقه است و باید حول محور ولایت فقیه در محور ولایت حرکت کنیم.

به گزارش شبستر نیوز، سردار اصغر عباس قلی‌زاده عصر امروز در مراسم تکریم  و معارفه  فرماندهی سپاه ناحیه شبستر با اشاره قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی اظهار داشت: در دورانی قرار گرفته‌ایم که اگر قدر این دوران را بدانیم شب و روز نمی‌شناسیم.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت به غیر از  دوران محدود صدر اسلام چنین حکومتی در دنیا جاری نشده است و این به برکت وجود مردمی  انقلابی و ولایی است.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با تاکید بر اطاعت‌پذیری از ولایت عنوان کرد: باید شاکر خداوند بوده و شب و روز قدردان نعمات موجود از جمله ولایت باشیم چرا که اگر اکنون تمامی کشورها مجبور به همراهی انقلاب می‌شوند در سایه ولایت است و اگر در جنگ هشت ساله در مقابل کل دنیای غرب و شرق ایستادیم به برکت وجود ولایت بود.

وی ادامه داد: عنایت خداوند، رهنمودهای ولایت، توسل به اهل بیت(ع) و وجود مردمی ولایی و انقلابی موجب پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس شد.

عباس قلی‌زاده  با تاکید بر وحدت و همدلی  در جامعه افزود: خواسته دشمن و استکبار جهانی تفرقه است و باید حول محور ولایت فقیه  در محور ولایت حرکت کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه  عاشورا  خاطرنشان کرد: تمامی عزتی که در انقلاب اسلامی به‌وجود آمده همه در زیر سایه ولایت است و می‌رود که جهانی شود.

به گزارش شبستر نیوز در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار محمد  رضایی، سرهنگ دوم  پاسدار بهمن داستان  به  عنوان  فرمانده جدید  سپاه  ناحیه شبستر معرفی شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.