کد خبر : 155946
تاریخ انتشار : جمعه 1 فوریه 2019 - 20:15

مسابقات دو ومیدانی در بندرشرفخانه برگزار شد

مسابقات دو ومیدانی  در بندرشرفخانه برگزار شد

باحضورورزشکاران شهرستان های تبریز، شبستر، اسکو، مرند و تیم بندرشرفخانه در دور ساحلی دریاچه مصنوعی بندرشرفخانه برگزار گردید . به گزارش شبسترنیوز،مسابقات قهرمانی دوصحرانوردی بانوان استان آذربایجان شرقی به میزبانی بندرشرفخانه و باحضورورزشکاران شهرستان های تبریز، شبستر، اسکو، مرند و تیم بندرشرفخانه در دور ساحلی دریاچه مصنوعی بندرشرفخانه برگزار گردید. درپایان در رده نوجوانان خانمها



باحضورورزشکاران شهرستان های تبریز، شبستر، اسکو، مرند و تیم بندرشرفخانه در دور ساحلی دریاچه مصنوعی بندرشرفخانه برگزار گردید .

به گزارش شبسترنیوز،مسابقات قهرمانی دوصحرانوردی بانوان استان آذربایجان شرقی به میزبانی بندرشرفخانه و باحضورورزشکاران شهرستان های تبریز، شبستر، اسکو، مرند و تیم بندرشرفخانه در دور ساحلی دریاچه مصنوعی بندرشرفخانه برگزار گردید.

درپایان در رده نوجوانان خانمها الهه خانی، آیدا باغبان و الناز چای فروشان به ترتیب مقام اول تا سوم، در رده جوانان خانمها عاطفه صدر از شبستر، حنانه غفاری از اسکو و زهرا اصغری از تبریز مقام های اول تا سوم و در رده بزرگسالان خانمها زهره افخم، زینب احمدپور و شهره مردانقمی هرسه از تبریز مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

همچنین در رده نونهالان خانمها مبینا ملامهدی زاده، سیما حقانی و الهه کاویانی هرسه از شبستر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.