کد خبر : 151858
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2018 - 18:59

طلاب و روحانیون در کنار و همراه مردم باشند

طلاب و روحانیون در کنار و همراه مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: طلاب و روحانیون باید در کنار و همراه مردم بوده و در مقابل مردم نباشد و در تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش شبسترنیوز،یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شبستر با حضور طلاب و روحانیون ،فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل حوزه علمیه امام خمینی(ره)شبستر برگزار گردید.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: جا دارد در این ایام یادی کنیم از امام خمینی (ره) که حیثیت و شرافت را برای دین اسلام به ارمغان آورد.

وی افزود: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین و معرفی کرده و بررسی کنیم که قبل از انقلاب کجا بودیم و بعد از انقلاب به کجا رسیدیم.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انقلاب اسلامی مشکلاتی از جمله معیشتی و اشتغال داریم که مسئولین باید پیگیری کرده و در جهت حل آنها تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود تعداد ۷ دانشگاه در سطح شهرستان شبستر عنوان کرد: این ظرفیت خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و افتخاری برای منطقه است که جوانان می‌توانند در این مراکز آموزش ببینند.

آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: طلاب و روحانیون در راستای تحقق بخشیدن آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی دارند و باید توجه کرد که با عمل به گفته‌ها توسط خودمان می‌توان در دیگران تأثیر گذاشت.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون باید در کنار و همراه مردم باشند و در مقابل مردم نباشد و در تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه تبریز افزود: زمانی سخنان ما در جامعه تأثیرگذار است که امر به معروف و نهی از از منکر را از خود و اطرافیان شروع کرده و ساده زیستی را در جامعه الگوی دیگران قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت و توجه به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: هیات امنای مساجد باید برنامه‌هایی تدوین کنند که جوانان را مجذوب کنند نه اینکه به بهانه‌های واهی آنان را از مساجد طرد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.