کد خبر : 149538
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 2:52

نظام جمهوری اسلامی جای مسئولین اشرافی گرا و کاخ نشین نیست

نظام جمهوری اسلامی جای مسئولین اشرافی گرا و کاخ نشین نیست

جانشین سابق سپاه عاشورا گفت:در فتنه ۸۸ ،فتنه گران به جمهوریت و دیانت نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده و در مسیر شیطانی و فتنه گری حرکت کردند.

به گزارش شبسترنیوز از سیس ،سرهنگ پاسدار علی قادری در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نه دی که با حضور پرشور مردم سیس و حومه در مسجدجامع این شهر برگزار شد با گرامیداشت حماسه نه دی گفت:نه دی اوج حماسه حضور مردم در مقابله با فتنه گران در سال ۸۸ بود که حضور مردم در صحنه موجب ناکامی دشمنان شد.

وی با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ در خصوص اعتراضات داخل کشور اظهار کرد:خواسته های معترضین بحق است ولی متاسفانه برخی ها شعارهای ساختار شکنانه می دادند و نباید طوری اقدام شود که دشمنان خوشحال شوند.

قادری افزود:دخالت های دشمنان در امور داخلی کشور موجب آگاه شدن مردم شد و امروز همزمان با سالروز حماسه نه دی شاهد حضور پرشور مردم کلانشهر مشهد و سایر شهرهای کشور در گرامیداشت حماسه نه دی بودیم و حضور مردم در صحنه ،کم ارزش تر از موشک شهاب ۵ نیست.

وی با تاکید بر اهمیت داشتن بصیرت بیان کرد:در مواقع حساس نقش بصیرت خود را نمایان می کند و باید با بصیرت و بنیش بزرگ پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و هوشیار باشیم.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه مسئولین فعلی و گذشته مسئولیت سنگینی دارند عنوان کرد:باید به شخصیت واقعی و اعتقادی افراد نگاه کنیم و به سخنان امام خمینی(ره) در مورد اینکه میزان حال فعلی افراد است نیز توجه کنیم.

وی ادامه داد:باید در همه زمان ها شاخص ولایت و امام باشد و به حال فعلی افراد توجه کرده و از دستورات ولی فقیه تبعیت کنیم و توجه کنیم که طلحه و زبیرها اکنون نیز وجود دارند.

قادری با بیان اینکه در حماسه نه دی،مردم با حضور در صحنه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند تصریح کرد:در فتنه ۸۸ انقلاب اسلامی در معرض خطر بود و تقلب رمز اغتشاشات و آشوب بود .

جانشین سابق فرماندهی سپاه عاشورا اظهار داشت:در فتنه ۸۸ فتنه گران به جمهوریت و دیانت نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده و در مسیر شیطانی و فتنه گری حرکت کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر در راه انقلاب و نظام شهید داده ایم و در سایه  ایثارگری های  شهدا اکنون در امنیت کامل زندگی می کنیم و باید قدردان نعمت امنیت باشیم.

قادری تصریح کرد:در مسائل اقتصادی باید مسئولین در حل مشکلات مردم تلاش کنند و ضرورت های اساسی برای آرامش مردم تامین شود و تبعیض از جامعه برچیده شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:مردم با تفکر شهید باکری و شهید برونسی و سایر شهدا انقالاب کرده اند و اگر مسئولی در داخل کشور می خواهد اشرافی گرا و کاخ نشین باشد باید بداند جایش نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.