کد خبر : 147325
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 نوامبر 2017 - 0:59

موانع پیش روی تولید کنندگان و سرمایه گذاران برداشته شود

موانع پیش روی تولید کنندگان و سرمایه گذاران برداشته شود

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظرسنجی پایش ملی محیط کسب و کار که در سال جاری انجام شده موانع پیش رو مشخص شده باید در جهت حل این مشکلات تلاش کرد.

 به گزارش شبسترنیوز، معصومه آقاپور علیشاهی درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، هفته بسیج و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد با داعش را تبریک گفت.

وی با اشاره به زلزله استان کرمانشاه اظهار داشت: فاجعه زلزله همه را متأثر کرد و همان طور که در مجلس نیز گفتم در زلزله اخیر متأسفانه ما دو زلزله داشتیم یک زلزله فیزیکی و دومین زلزله سرمایه‌های اجتماعی کشور بود و نشان داد که به سرمایه‌های اجتماعی ما نیز آسیب جدی وارد شده و در بحث اعتماد، میان بدنه جامعه و بخش اجرائی کشور شکاف به وجود آمده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم به جای این که کمک‌های خود را در اختیار واحدهای امداد رسان قرار دهند، آن‌ها را به راحتی در اختیار چهره‌های سیاسی، هنری و یا ورزشی قرار می‌دادند و این بیانگر سلب اعتماد عمومی است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تولید و کارآفرینی یادآور شد: تورم قانون‌گذاری داریم و تبصره ها و آیین نامه‌های داخلی در راستای قانون‌های تصویب شده مصوب می‌شوند و باید قانون‌ها با شفافیت و صریح تصویب شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نظرسنجی پایش ملی محیط کسب و کار که در سال جاری انجام شده موانع پیش رو مشخص شده که باید در جهت حل این مشکلات تلاش کرد.

وی تنگناهای مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط را از مهم‌ترین مشکلات برشمرده و افزود: باید در استان آذربایجان شرقی در جهت حل این تنگناها اقداماتی انجام شود چرا که اگر این موانع برطرف نشود انگیزه و فرصت از دست می‌رود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی بی ثباتی و غیر قابل پیش بینی بودن قیمت‌ها بخصوص در مواد اولیه از مشکلات موجود حوزه کسب و کار است و
متأسفانه تولید کنندگان در بنگاه‌های کوچک فروشندگان و بازاریایان بدی هستند و باید مشاور حقوقی و مدیر مالی در اختیار بنگاه‌های اقتصادی استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.