کد خبر : 146249
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 نوامبر 2017 - 1:57

انتشار بوی گاز در شهرسیس /شهروندان از بابت استشمام بوی گاز، نگران نباشند

انتشار بوی گاز در شهرسیس /شهروندان از بابت استشمام بوی گاز، نگران نباشند

رئیس اداره گاز شبستر گفت:اخبار منتشر شده مربوط به قطع و خاموش نمودن بخاری ها مورد تایید نبوده و انتشار بوی اضافی متوقف شده و در حال حاضر شرایط طبیعی و نرمال است و همشهریان سیسی میتوانند در کمال ارامش از گاز استفاده نمایند.

به گزارش شبسترنیوز،در اقدامی عجیب شهروندان شهر سیس و تعدادی روستاهای حومه بعداز ظهر روز دوشنبه  به مدت چند ساعت در خانه ها و حتی فضای باز شهر ،بوی گاز را احساس می کردند و این موجب نگرانی شهروندان شده بود.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بوی گاز در کوچه و خانه هایمان پرشده گفت:نگران وضعیت پیش آمده هستیم و مجبوریم در و پنجره ها را باز نگهداریم .

کاظم طلوعی،رئیس اداره گاز شهرستان شبستر با اشاره به این موضوع گفت:گاز طبیعی در حالت عادی گازی بدون بو و رنگ است و این احتمال که در نشت های احتمالی جان همشهریان با خطر و حادثه مواجه گردد، شرکت گاز را بر ان داشته که موادی برای بودار کردن گاز بدان تزریق نماید.

رئیس اداره گاز شبستر افزود:مقدار تزریق مواد تابع مصرف گاز و شرایط فنی بوده و توسط دستگاههای اتوماتیک در ایستگاهها صورت میگیرد و به دلیل اشکالی که امروز در ایستگاه سیس حادث شده بود مقدار تزریق کمی بیش از معمول صورت گرفته و باعث شده در محل های مصرف و شعله هایی که در بخاری ها و اجاق گاز وجود دارد مقداری از مواد مذکور بصورت نسوخته در هوا پخش شود.

طلوعی ادامه داد:این مشکل توسط همکاران اداره گاز شبستر در اسرع وقت حل گردیده و بوی اضافی ذکر شده از بین رفت و خدمتگذاران مردم در اداره گاز شهرستان  شبستر به صورت ۲۴ ساعته اماده راهنمایی و جوابگویی به همشهریان بوده و جای نگرانی از بابت استشمام بوی گاز در فضای باز وجود ندارد.

وی تصریح کرد:اخبار منتشر شده مربوط به قطع و خاموش نمودن بخاری ها مورد تایید نبوده و انتشار بوی اضافی متوقف شده و در حال حاضر شرایط طبیعی و نرمال است و همشهریان سیسی میتوانند در کمال ارامش از گاز استفاده نمایند و اکنون مشکلی وجود ندارد و همشهریان عزیز می توانند با کمال راحتی و بدون دغدغه از گاز استفاده نمایند

رئیس اداره گاز شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: صمیمانه از طرف اداره گازه شهرستان شبستر از اینکه برخی همشهریان احیانا ازرده خاطر شده اند ، عذر خواهی میکنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.