کد خبر : 146063
تاریخ انتشار : شنبه 4 نوامبر 2017 - 16:56

حماسه حضور مردم بخش صوفیان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

حماسه حضور مردم بخش صوفیان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

همزمان با سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز،دانش آموزان ،فرهنگیان و دانشجویان ، همگام با مردم فرهنگ دوست صوفیان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش شبسترنیوز،با فرارسیدن سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز،دانش آموزان ،فرهنگیان و دانشجویان ، همگام با مردم فرهنگ دوست صوفیان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

حجت الاسلام جعفر جهانگیری، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد صوفیان در مراسم پایانی راهپیمایی، سیزده آبان را روز ایستادگی در مقابل استعمارگران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: با درنظر گرفتن عقبه تاریخی یوم الله ۱۳ آیان و مسئله کاپیتولاسیون و جریان کودتای ۲۸ مرداد و سقوط هواپیمای مسافربری و عهد شکنی های آمریکا در برجام و تحریم ها، دشمنی آمریکا برای ایران اسلامی کاملا آشکار است و ما جنایت ها و دشمنی آمریکا را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن روز اظهار کرد:  تسخیر لانه جاسوسی حرکت انقلابی است که ایران اسلامی را به عنوان خط مقدم مبارزه با استعمار و ظلم به جهانیان معرفی کرده است و اسنادی که بعد از تسخیر از سفارت بدست آمد ضرورت تسخیر لانه جاسوسی و دشمنی آمریکا را آشکار ساخت.

جهانگیری افزود : وقایع این روز به ویژه سقوط سفارت امریکا در ایران به دست دانشجویان پیرو خط امام نقشی محوری در حیات انقلاب ایفا کرده و رهاورد فکری و دیپلماتیک متعددی از جمله استکبارستیزی، تثبیت انقلاب اسلامی ، تعریف روشنفکری و .. داشت که حضرت امام خمینی ره آنرا انقلاب دوم نامیدند.

عکس از پویا فرهنگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.