کد خبر : 145862
تاریخ انتشار : جمعه 3 نوامبر 2017 - 23:47

سیزده آبان ،یادآور حماسه ملت ایران اسلامی است

سیزده آبان ،یادآور حماسه ملت ایران اسلامی است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی : مهمترین رویکرد استکبارستیزی در مورد دانش آموزان، تقویت همه جانبه و ریشه ایی اقتصادمقاومتی است که باید در کالبد و باور نیروی انسانی بویژه دانش آموزان و دانشجویان نهادینه شود.

به گزارش شبسترنیوز،معصومه آقاپور علیشاهی  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

سیزده آبان روز فریاد بود و روز شهادت، روز مشت های گره کرده امت، روز فتح بود، روز خروشیدن روح های پاک، روز جرقه و روز آتش بود، روز فریاد و اعتراض و روز اعتصاب و تحصن بود، روز واشکفتن گل امید و روز گریه خورشید بود. روز «دانش آموز» . سیزده آبان یادآور حماسه ملت ستمدیده ایران است، روزی که غنچه های انقلاب اسلامی شکفته شد. طراوت و زیبائی یافت. روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. سیزده آبان روزی بود که مستکبران لرزه بر اندام خود احساس می کنند؛ آری در آن روز جرقه ای زده شد که طولی نکشید که به شعله های سوزان مبدل گشت و می رود که ظلمت کفر را از سراسر عالم بزداید.«روز مبارزه با استکبار جهانی».در سیزده آبان سال ۵۸ فتح لانه جاسوسی به دست سالکان طریق خمینی کبیر روحیه اعتماد به نفس مستضعفین جهان و زنده که به اسلام و مسلمین مجد و عظمتی دیگر بخشید و به تعبیر امام راحل «انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را تحقق بخشیدند».

روزگار ما روزگار جوانی است و دانش آموزان نبض امروز و فردا را در دست دارند، فرداهای شکوفا، فرداهای بارور و فرداهای بالنده در گرمای دست ها، نگاه روشن و در ایمان زلال دانش آموزان امروز ممکن و دست یافتنی می شود. نباید از این نکته نیز غافل شد که نظام آموزشی ما یک نظام مکانیکی فرسوده و زنگ زده است که مداوم پیچ و مهره هایش را روغن میزنیم تا چندی دیگر بماند انهم در عصری که نظام های آموزشی ارگانیک به پایان خود می رسند و عصر نظام های آموزشی کاتالیک فرا رسیده اند. به نظر اینجانب مهمترین رویکرد استکبارستیزی در مورد دانش آموزان، تقویت همه جانبه و ریشه ایی اقتصادمقاومتی است که باید در کالبد و باور نیروی انسانی بویژه دانش آموزان و دانشجویان نهادینه شود، که اگر این مهم انجام نگردد، مطمئنا اقتصاد مقاومتی به کناری خواهد رفت. به امید بالندگی و رشد روزافزون فرزندان ایران اسلامی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.