کد خبر : 145646
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اکتبر 2017 - 0:26

نماینده شبستر درخواست سوال از رئیس جمهور در مورد دریاچه ارومیه را امضا نکرد!

نماینده شبستر درخواست سوال از رئیس جمهور در مورد دریاچه ارومیه را امضا نکرد!

نامه نادر قاضی پور در حالی با امضاء ۱۱۸ تن از نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود که معصومه آقاپورعلیشاهی از امضای آن خودداری کرده‌ است.

به گزارش شبسترنیوز، نادر قاضی‌پور پیش از ظهر روز یکشنبه در صحن علنی مجلس در اخطار اصل پنجاهم قانون اساسی،گفت: در اصل ۵۰ قانون اساسی می‌گوید در جمهوری اسلامی حفاظت از محیط زیست که نسل‌های بعدی در آن زندگی می‌کند باید وظیفه عمومی تلقی شود، ۱۱۸ نماینده مردم در مجلس سوال از رئیس جمهور را در خصوص احیاء و نجات دریاچه ارومیه به عنوان دومین دریاچه نمکی جهان که امروز روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند آماده کرده‌ایم و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنیم.

این نماینده مجلس تصویر متن نامه خود به رئیس جمهور در خصوص دریاچه با عنوان »چرا نسبت به احیاء و نجات دریاچه ارومیه اقدام عملیاتی نکرده اید؟» را منتشر کرده که بیش از صد نماینده آن را امضا کرده اند ولی نقطه جالب توجه در خصوص نامه نماینده مردم ارومیه در مجلس، عدم امضای نامه از سوی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی است.

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس،این نامه را که در خصوص عدم انجام اقدام عملیاتی برای دریاچه ارومیه از رییس قوه مجریه سؤال شده است، امضاء نکرده است و این در حالی است که شهرستان شبستر بیشترین آسیب‌ها را از خشک شدن دریاچه ارومیه خواهد دید.

مردم شهرستان شبستر که وضعیت دریاچه ارومیه را با چشمان خود مشاهده می کنند از عدم امضای سوال در خصوص دریاچه ارومیه توسط نماینده شهرستان در مجلس، تعجب کرده و واکنش های مختلفی در فضای مجازی از خود نشان داده اند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.