کد خبر : 140792
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 سپتامبر 2017 - 1:51

انفجار مرگبار در حوالی کوره آجرپزی وایقان/ دختر ١۵ساله در بیمارستان سینای تبریز جان باخت

انفجار مرگبار در حوالی کوره آجرپزی وایقان/ دختر ١۵ساله در بیمارستان سینای تبریز جان باخت

«سوزان عمری»، یکشنبه هفته گذشته همراه با سه نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در پی انفجار گاز در نزدیکی کوره‌های آجرپزی اطراف شبستر بشدت مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان سینای تبریز اعزام شد که به علت شدت سوختگی شدید تسلیم مرگ شد .

به گزارش شبسترنیوز،«وحید شادی نیا» مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس آذربایجان شرقی در این مورد حادثه انفجار پیک نیک در شهر وایقان گفته است: این انفجار در اتاقکی که محل اسکان کارگران بوده است، رخ داد و در نتیجه آن کارگران مصدوم ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار سوختگی شدند.

وی اظهار کرد: این کارگران مصدوم اعضای یک خانواده هستند که به ترتیب ۱۵، ۳۶ و ۵۰ سال سن دارند که پس از حادثه با آمبولانس به بیمارستان «شبستر» و پس از آن به بیمارستان سوختگی «سینا » در شهر تبریز منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار شبسترنیوزدختر ١۵ساله از مصدومین این حادثه بر اثر سوختگی شدید در بیمارستان سینای تبریز جان باخت. «سوزان عمری»، یکشنبه هفته گذشته همراه با سه نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در پی انفجار گاز در نزدیکی کوره‌های آجرپزی اطراف شبستر بشدت مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان سینای تبریز اعزام شد که به علت شدت سوختگی شدید تسلیم مرگ شد .

دو مصدوم دیگر این حادثه نیز همچنان در بیمارستان سوختگی سینای تبریز بستری هستند که حال یکی از آنها وخیم است.

احد جعفری، رئیس اتحادیه فخاران شبستر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به حادثه انفجار پیک نیک گاز در وایقان گفت:شایعه شده که این اتفاق در یکی از کوره های آجرپزی اتفاق افتاده در حالی که این حادثه در خانه آنها اتفاق افتاده که  به دلیل نزدیک بودن این خانه‌ها به کوره‌های آجرپزی، خیلی‌ها به اشتباه افتادند که این انفجار در کوره اتفاق افتاده است، اما این حادثه ربطی به کوره‌ها نداشت.

وی اظهار کرد:یکشنبه هفته گذشته بود که یک زن و چند کودک مهابادی دچار سوختگی شدند. آنها مشغول پخت و پز با گاز پیک‌نیکی بودند که گویا یکی از کپسول‌ها نزدیک دیگری بوده و پس از داغ‌شدن منفجر شده است، اما به اشتباه در رسانه‌ها عنوان شد که کودک کار بر اثر انفجار گاز جانش را از دست داده است.
شهر وایقان در استان آذربایجان شرقی دارای جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر است که کار و فعالیت اکثریت مردم آن، آجرپزی بوده و اکثر خانواده ها دارای کوره آجرپزی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.