کد خبر : 139463
تاریخ انتشار : جمعه 11 آگوست 2017 - 21:18

۶ هزار پروژه بهداشتی در سطح کشور در حال احداث است

۶ هزار پروژه بهداشتی در سطح کشور در حال احداث است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند هزینه‌های سلامت را به طور کامل بپردازد و خوشبختانه مردم ایران در سایه اسلام این مهم را دریافته و مشارکت خوبی دارند.

به گزارش شبسترنیوز، سید علی صدر السادات در مراسم افتتاح مرکز سلامت روستایی و شهری سیس گفت: از مشارکت خیرین و تلاش عوامل شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اهتمام به ساخت مراکز بهداشتی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: یکی از جهت‌گیری های اصلی دولت یازدهم، مقوله سلامت بود که تلاش خوبی در سطح کشور و خصوصاً استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت کمک های خیرین افزود: هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند هزینه‌های سلامت را به طور کامل بپردازد و خوشبختانه مردم ایران در سایه اسلام این مهم را دریافته و مشارکت خوبی دارند.

صدر السادات تصریح کرد: در وزارت بهداشت، علی رغم اینکه به شدت مشکل مالی داریم ولی یکی از کارهایی که در وزارت آقای  قاضی‌زاده هاشمی وعده کرده‌ایم انجام شود مسائل عمرانی است.

وی ادامه داد: پرسنل ما بعضاً بیش از ۱۰ ماه است که بخشی از حقوق خود را نگرفته‌اند ولی کارهای عمرانی متوقف نشده و به لطف خدا ۶ هزار پروژه بهداشتی در کشور با کمک خیرین و مشارکت دولت در حال انجام است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت یازدهم کار بسیار بزرگی در حوزه بهداشتی و درمانی انجام شده خاطرنشان کرد: در چندسال  گذشته حدود ۳ هزار پروژه به بهره برداری رسیده و و تا امیدواریم تا پایان سال جاری نیز بخش عمده از طرح های در حال انجام تکمیل شود.

به گزارش شبسترنیوز،مرکز سلامت بهداشتی و درمانی حاج الهوردی جعفری سیس با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان شبستر به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.