کد خبر : 138704
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 جولای 2017 - 2:20

اعتماد مردمی عالیترین وجه عملکرد ستاد زکات شهرستان شبستر است

اعتماد مردمی عالیترین وجه عملکرد ستاد زکات شهرستان شبستر است

فرستاده ویژه رئیس شورایعالی زکات کشوردر حاشیه پلاککوبی زکات مستحبی درباغات شندآباد شهرستان شبستر گفت:اعتماد مردمی عالیترین وجه عملکرد ستاد زکات شهرستان شبستر است.

به گزارش شبسترنیوز،معروفی با بیان اینکه فریضه زکات از جمله دستورات دینی است که در متون اسلامی به آن توجه بسیاری شده گفت: می توان با تبیین فریضه زکات در جامعه در ریشه کن کردن فقر گام‌های ارزشمند برداشت .

وی اظهار کرد:خوشبختانه در شهرستان شبستر اقدام بسیار خوبی انجام گرفته و جذب بیش از ۶ میلیارد ریال زکات در سال گذشته در این منطقه نشان از همدلی مردم و مسئولین می باشد.

نماینده ویژه رئیس شورای عالی زکات کشور ،ساماندهی مردمی زکات در منطقه شبستر را وجه عالی عملکرد ستاد زکات این شهرستان دانست.

وی افزود: نوع همکاری مردم، عاملین و مودیان با ستاد زکات نشان دهنده این است که اقدامات زیربنایی و سازماندهی خوبی انجام گرفته و شفافیت هزینه کرد زکات منجر بر اعتماد عمومی مردم به این ستاد شده و این موضوع باید برای سایر مناطق و شهرستانها الگو قرار گیرد.

فرستاده ویژه نماینده مقام معظم رهبری در امر زکات خاطرنشان کرد: امر به زکات، امر به پرداخت حقوق نیازمندان توسط اغنیا و توانمندان می باشد و توجه هر چه بیشتر مردم متدین به این فریضه موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.