کد خبر : 138520
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 جولای 2017 - 10:29

توان سیستم بانکی باید برای تقویت سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران ،افزایش یابد

توان سیستم بانکی باید برای تقویت سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران ،افزایش یابد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک توسعه تعاون در حفظ و اعتلای بخش تعاون در کشور سهم عمده ای دارد.

به گزارش شبسترنیوز، معصومه آقاپور در بازدید از مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و در دیدار با مدیر شعب استان گفت: عملکرد در خور تحسین این بانک موجب شد تا پس از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ؛ بخش تعاون به عنوان یکی از بال های اقتصاد ایران همچنان پرتلالو بماند.

وی اظهار کرد:اگر انتظار داریم تا سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران افزایش یابد باید نظام بانکی توان سیستم بانکی این بخش را تقویت نماید.

آقاپور در ادامه با اشاره به عملکرد مناسب این بانک در استان افزود: بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی موفق شده است تا ضمن معرفی ظرفیت های خود بین بخش تعاون، نقش اثرگذاری در حمایت از شرکت های تعاونی داشته باشد.

غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه آماری عملکرد بانک توسعه تعاون در این استان اظهار داشت: تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا بر اساس رسالت اصلی خود که همانا اعتلای بخش تعاون در استان است، گام برداریم.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۳۳۷ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی پرداخت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ میلیارد ریال بود که سهم بخش تعاون از این میزان بیش از ۷۰ درصد بوده است.

به گفته رضایی در حال حاضر بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی دارای ۲۵ شعبه و باجه است که در اکثر شهرستان های استان آماده ارایه خدمات به مشتریان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.