کد خبر : 132118
تاریخ انتشار : جمعه 14 آوریل 2017 - 15:53

مردم در انتخابات پیش رو، آگاهانه و با بصیرت شرکت کنند

مردم در انتخابات پیش رو، آگاهانه و با بصیرت شرکت کنند

امام جمعه شبستر گفت::باید افراد لایق و مورد اعتماد را انتخاب نموده و افرادی را انتخاب کنیم که دشمن آنها را معرفی نکند و افرادی که اسلام آنها را معرفی نکرده و نظام مصلحت نمی داند را کنار بگذاریم.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به آیات قرآنی گفت: انسان هایی  شایسته بهشت هستند که هم دراین دنیا وهم در آخرت از قرآن و اهل بیت(ع) تبعیت نمایند .

وی اظهارکرد:در جنگ صفین عمروعاص ،قرآن را بر سر نیزه زد و امروز نیز داعش همان نسل معاویه ،با آرم  لااله الا الله با مسلمانان واقعی وارد جنگ شده است و باید امروز مسلمانان واقعی را شناخت وآن شناخت را می توان با مراجعه به آیات قرآن و همچنین اهل بیت(ع) به دست آورد.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین ،روز ارتش افزود:امروز امنیت زمینی و هوایی ما در سایه وجود ارتش است و قدرت ایران اسلامی را با مانور و نمایش سلاح های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد:آمریکا دشمنی است که لازم می دانیم با آن مبارزه کنیم و  تا آخرین قطره خون با دشمنان مبارزه کرده و عقب نشینی نخواهیم کرد .

محمدزاده با گرامیداشت فرا رسیدن هفته سلامت ابراز کرد:شعار جهانی هفته سلامت بیایید در جهان افسردگی نباشد است و اگر می خواهیم افسردگی نباشد باید ایمان را تقویت کرده واز دستورات الهی تبعیت نماییم.

امام جمعه شبستر عنوان کرد:باید سبک زندگی اسلامی را در دنیا  تبلیغ نموده و در رشد روح ایمانی تلاش کرده و باید توجه کرد که  بازگشت به سبک اسلامی،افسردگی را برطرف می کند.

وی اظهار داشت:برخی ها حقوق های نجومی دریافت می کنند و این در حالی است که برخی ها نمی توانند نان روز خود را تهیه کنند و نجومی بگیران افرادی هستند که تمام معنویات را فراموش می کنند.

محمدزاده تصریح کرد:چرا باید در جامعه بحث پارتی بازی باشد؟ و افراد باید به صورت عادلانه از طریق آزمون استخدام شوند چرا که در جامعه ای که خیانت وتبعیض نباشد آن جامعه شاداب می شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به انتخابات پیش رو افزود:مردم باید در انتخابات آگاهانه و با بصیرت شرکت نمایند و انتخابات باید سالم برگزار شده و افرادی انقلابی و ولایی انتخاب شود تا جامعه ای سالم داشته باشیم .
وی اضافه کرد:باید افراد لایق و مورد اعتماد را انتخاب نموده و افرادی را انتخاب کنیم که دشمن آنها را معرفی نکند و افرادی که اسلام آنها را معرفی نکرده  و نظام مصلحت نمی داند را  کنار  بگذاریم.

خطیب جمعه شبستر با بیان اینکه ما با شهدا عهد و پیمان بسته ایم خاطرنشان کرد:در یک  کشور ولایی که تحت ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای اداره می شود همه باید آنچه که ایشان صلاح میدانند را  مورد توجه قرار دهند و از آنچه که مقام معظم رهبری مصلحت نمی دانند نیز باید پرهیز شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.