کد خبر : 132048
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آوریل 2017 - 9:10

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شبستر و صوفیان منصوب شد+عکس

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شبستر و صوفیان منصوب شد+عکس

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شبستر منصوب و از تلاشهای عبداله پور و امجدی در مدت تصدی مسئولیت بسیج فرهنگیان شبستر و صوفیان تجلیل شد.

به گزارش شبسترنیوز،جعفر رزمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان شبستر و صوفیان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۶  از طرف مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت: بحث اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری از چند سال پیش مطرح شده است امروزه به مانند یک نظریه در سطح جهانی می باشد که اکثریت کشورهای خارجی با الهام از این بیان رهبری آن را سرلوحه ی برنامه های خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تاکید بر حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: اعمال تحریم های اقتصادی در سال های اخیر این موضوع را بیش از گذشته ضروری کرده است .

وی ادامه داد: باید بیش از گذشته به تولید داخل توجه شود؛ چرا که با توسعه صنایع بومی می توان به راحتی بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی مردم به کالاهای مختلف را در داخل کشور برطرف کرد

مدیر آموزش و پرورش شبسترنیز با اشاره به تعامل آموزش و پرورش و سپاه گفت: به حمدالله در سایه انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز سپاه و آموزش و پرورش در تعامل و ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر فعالیت می کنند که این برای نظام و مخصوصا آموزش و پرورش نکته ی قوتی است که در سایه ی آن می توان بسیاری از مسائلی که گریبان گیر نسل جوان که اکثرا دانش آموزان هستند را حل و فصل کرد.

ابوالفضل اکرمی با تأکید بر نقش سپاه پاسداران در تأمین امنیت کشورمان اظهارکرد: بحث امنیت و آرامش در کشور ما از الطاف خداوند متعال می باشد که در سایه تلاش تمامی پرسنل نیروی نظامی کشور و مخصوصا سپاه پاسداران تأمین شده است و بحث آرامش هم یک امر درونی است که انسان می تواند با ایمان به خداوند متعال به آن دست یابد.

 در پایان این مراسم ، محمود یوسفی مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شبستر منصوب و از تلاشهای عبداله پور و امجدی در مدت تصدی مسئولیت کانون بسیج فرهنگیان شبستر و صوفیان تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.