کد خبر : 131341
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مارس 2017 - 1:14

افراد کارامد در انتخابات شورای اسلامی داوطلب شوند

افراد کارامد در انتخابات شورای اسلامی داوطلب شوند

فرماندار شبستر در جمع دهیاران گفت: دهیاران به عنوان یک دولت محلی با روستائیان ارتباط تنگاتنگ دارند و این ارتباط منشاء خیر و برکت است.

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در جمع دهیاران بخش مرکزی و تسوج گفت: دهیاران به عنوان یک دولت محلی با روستائیان ارتباط تنگاتنگ دارند و این ارتباط منشاء خیر و برکت است.

وی اظهارکرد:سال ۱۳۹۵ با توجه به اتفاقات سالهای قبل، بدترین وضعیت عمرانی در کشور بود ولی علی رغم آن در سایه تلاش دهیاران عزیز و تزریق اعتبار عمرانی و تحویل قیر رایگان از طرف دولت و خودیاری و مشارکت اهالی شاهد تغییر عمده در کالبد روستاها هستیم و انشاالله سال ۱۳۹۶ سالی روشن و پربار خصوصا در حوزه های عمرانی خواهدبود.

فرماندار شبستر افزود:امروز کشورمان در شرایطی استثنائی قرار داشته و  کشورهای همسایه ما کانون بحران و آتش هستند و وضعیت نابسامانی دارند لیکن درایران اسلامی در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و همدلی دولت و مردم چشم طمع دشمنان کور شده است.
وی ادامه داد:امروز در سایه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست دولت ، کشور در حال شکوفایی و رونق است و توجه داشته باشیم که بنا به فرمایش مقام رهبری امروز اصل جبهه جنگ در حوزه اقتصاد است ، دشمن به این امر واقف است که نمی تواند بصورت نظامی رودرروی ما قرار گیرد لذا در صدد ضربه زدن به اقتصاد ماست، پس تمام تلاش ما باید بر رها شدن اقتصاد کشور از وابستگی و تحقق استقلال اقتصادی باشد و این مهم در گرو سخت کوشی تمام دستگاهها و مردم است.

فرماندار شبستر با قدردانی از تمامی ادارات شهرستان که دست در دست هم و با خودیاری و کمک مردم در امور عمرانی مشارکت فعال داشته اند افزود: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و تعطیلات پیش رو حضور مسافران و مهمانان نوروزی را در شهرستان شاهد خواهیم بود و لازم است آمادگی استقبال از ایشان را داشته باشیم.

وی عنوان کرد:برخی اقدامات در روستاها از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز باعث برهم خوردن چهارچوب روستا و تعادل در آن می شود که زمینه بروز برخی نارضایتی ها و بزهکاریها را نیز فراهم می سازد.

طالب پور اظهارداشت : تغییر کاربری زمین کشاورزی تنها در صورتی مجاز است که جهت استفاده اقتصادی ، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنعتی باشد و غیر از این و برای استفاده های شخصی حق تغییر کاربری زمینهای کشاورزی را نداریم.

طالب پور با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای شوراهای اسلامی از ۳۰ اسفند ماه لغایت ۶ فروردین گفت: با توجه به اینکه شوراها و دهیاران بازوهای توانمند کشور در روستاها هستند انتظار داریم افرادی کارآمد در این عرصه کاندید شوند تا بتوانند در حل مشکلات مثمرثمر و مفید فایده باشند و حفظ بی طرفی در انتخابات از جمله اساسی ترین اصول است که با تکیه بر آن می توان انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار نمود.

وی در پایان  این نشست با یادآوری جشن نیکوکاری اظهار امیدواری کرد مردم خیر و نیکوکار در حد توان و وسع در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.