کد خبر : 131199
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فوریه 2017 - 23:03

جوانان در صورت عدم حمایت به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند

جوانان در صورت عدم حمایت به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند

فرماندار شبستر با تاکید بر اهمیت قشر جوان در جامعه گفت: این قشر فعال نیازمند حمایت هستند و در صورتی که حمایت نشوند به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند.

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر  با تقدیر از حضور مرتب مسئولین ستاد گفت:جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به صورت نوبتی در ادارات ذیربط برگزار می شود تا انگیزشی در پرداخت فعالانه به امر جوانان در بین مسئولین ایجاد شود.

وی با اشاره به نتایج پژوهش های انجام شده اظهارکرد:متاسفانه میزان مشارکت جوانان در مسائل سیاسی اجتماعی در سطح استان آذربایجان شرقی نگران کننده است .

فرماندار شبستر افزود:اگر اقدامی صورت نگیرد قشر جوان در آینده به عنوان آسیب مدنظر می آید و باید پایان نامه های دانشگاه ها با رویکرد جوانان و مشکلات جامعه نوشته شوند.

طالب پور تصریح کرد:نظام آموزشی در دوره متوسطه ناکارآمد شده و تحصیل پلی برای ازدواج و درآمد شده است  و باید با تحول در نظام آموزشی،تحصیل، استخدام محور نباشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه در معرض جنگ  اقتصادی قرار گرفته ایم عنوان کرد:اکنون اقتصاد مقاومتی به سرباز نیاز داشته و ژنرال نمی خواهد و باید نیروی کار جوان ،فعال و تحصیلکرده  وارد حوزه کارآفرینی شوند .

فرماندار شبستر با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک های شهرستان شبستر بیان کرد:بانک ها در حوزه پرداخت وام ازدواج روی هم رفته عملکرد خوبی دارند ولی باید مشکلات پیش روی جوانان در این خصوص از جمله بحث ضامن حل شود .

طالب پور اضافه کرد:باید با بررسی مشکلات پیش روی جوانان در خصوص دریافت وام ازدواج و برگزاری نشست شورای هماهنگی بانک های شهرستان شبستر تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود تا شاهد حل این مشکلات باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت قشر جوان در جامعه تصریح کرد: این قشر فعال نیازمند حمایت هستند و در صورتی که حمایت نشوند ، به گروهی آسیب پذیر تبدیل می شوند.

فرماندار شبستر با تاکید بر نگاه علمی به مسائل جوانان و مشکلات جامعه خاطرنشان کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر باید در این خصوص پژوهش و مطالعاتی داشته باشند تا نتایج این پژوهش ها را مدنظر قرار دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.