کد خبر : 131097
تاریخ انتشار : شنبه 25 فوریه 2017 - 1:05

شعار سال با نگاه به خارج و دل‌بستن به برجام اجرایى نشد

شعار سال با نگاه به خارج و دل‌بستن به برجام اجرایى نشد

امام جمعه صوفیان با اشاره به شعار سال گفت: باید در اواخر سال نیز توجهى به شعار سال کرده و دولت، کارنامه خود در تحقق رفع رکود، بیکارى و تورم را منتشر کند.

به گزارش شبسترنیوز از صوفیان،حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان  با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: فلسطین هم‌چنان اولویت و مسأله اول جهان اسلام بوده و مسئله فلسطین مهم ترین و محوری ترین مسئله جهان اسلام است .

وی اظهارکرد:دشمنان طرح های زیادی برای منحرف کردن مسلمانان از مسائل اصلی دارند تا توجه به فلسطین کم شود از جمله طرح مسائل انحرافی مانند مسئله سنی و شیعه در بحث کمک به فلسطین و همان طور که مقام معظ رهبری نیز فرمودند نشانه های افول رژیم صهیونیستی در حال پدیدار شدن هست.

امام جمعه صوفیان افزود: حماسه ی حزب الله لبنان در جنگ۳۳روزه قدرت شکست نا پذیر مقاومت را بر رخ جهانیان کشید و رمز آزادی کامل فلسطین استمرار مقاومت می باشد.

مردانی پور با اشاره به  تذکر صریح رهبر  معظم انقلاب اسلامى در آغاز درس خارج فقه به مسؤولان دولتى در پى مشکلات در مدیریت بحران جنوب کشور تصریح کرد:همان  طور که مقام معظم رهبری هم فرموده اند مسئولان کشور به جای متوجه کردن اشکال به گذشتگان به چاره اندیشی مسائل بپردازند.

وی با گرامیداشت ۸ اسفند روز امور تربیتى و تربیت اسلامى اظهار داشت: تربیت تراز اسلام و انقلاب، نیاز امروز جامعه‌  است و امر تربیت با همه‌پیچیدگى‌هایی که دارد، ضرورى‌ترین نیاز جامعه است.

امام جمعه صوفیان ادامه داد:تعلیم و تربیت در بستر مهارت‌آموزى در همه حوزه‌ها ضروری بوده و باید به این سخن امام خمینى(ره) توجه کرد که فرمودند: «انسان به‌صورت خود رو و خودسر، مهذب و تربیت نمى‌شود.»

مردانی پور  با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: باید در اواخر سال نیز  توجهى به شعار سال کرده و  دولت، کارنامه خود در تحقق رفع رکود، بیکارى و تورم  را منتشر کند.

خطیب جمعه صوفیان در پایان خاطرنشان کرد:اقتصاد مقاومتى؛ اقدام و عمل، شعارى که با نگاه به خارج و دل‌بستن به برجام اجرایى نشد  وشایسته است همه قوا و دستگاه‌هاى نظام، گزارش عملکرد خود  نسبت به شعار سال را منتشر نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.