کد خبر : 130955
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فوریه 2017 - 3:15

مسئولین با حضور در روستاها ،سعی در حل مشکلات مردم داشته باشند

مسئولین با حضور در روستاها ،سعی در حل مشکلات مردم داشته باشند

فرماندار شبستر گفت:باید برخی جلسات در داخل روستاها نیز برگزار شود تا نیازهای اهالی بصورت عملی بررسی و توانمندیها و نیازها را در روستاها شناسایی و به شکل هدفمند عمل کنیم و رویکردمان به سمت اشتغال زایی باشد.

به گزارش شبسترنیوز،منصورطالب پور در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایری شهرستان شبستر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و هماهنگی صمیمانه ادارات در برگزاری مراسمات دهه فجر گفت: تسهیل در امر اعطای تسهیلات به مجتمع های صنفی با توجه به احساس نیاز و درخواست افراد باعث تشویق مردم و توسعه امور خواهدبود.

وی اظهار کرد:باید برخی جلسات در داخل روستاها نیز برگزار شود تا نیازهای اهالی بصورت عملی بررسی و توانمندیها و نیازها را در روستاها شناسایی و به شکل هدفمند عمل کنیم و رویکردمان به سمت اشتغال زایی باشد.

فرماندار شبستر با اشاره به موضوع جابجایی واحدهای دامداری در داخل روستاها افزود: قصد تغییر چهره روستاها را نداریم اما بعضاً به دلیل محدودیت فضای ساختمانی، واحد دامداری باید به بیرون از آن فضا انتقال یابد تا در زمینه تامین بهداشت عمومی نیز مشکلی به وجود نیاید.

طالب پور اظهار داشت: اعطای مجوز فعالیت به واحدهای روستایی موضوع مهمی بوده و استفاده از اراضی منابع طبیعی برای تولیدات کشاورزی و زراعی تغییر کاربری نیست .

وی ادامه داد:باید توجه داشته باشیم که امروزه کشاورزی یک مزیت نیست و استفاده از منابع در این عرصه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و توسعه صنایع تبدیلی گام مهمی در این زمینه می باشد لذا سعی ما بر این باشد که اراضی کشاورزی را بصورت بهینه توسعه دهیم.

رئیس کارگروه توسعه روستایی و عشایری شهرستان با تاکید بر ضرورت توسعه کشت گلخانه ای در شهرستان افزود: در حال حاضر در تامین آب کشاورزی با مشکل مواجه هستیم و اگرکشت گلخانه ای را توسعه ندهیم در آینده نزدیک با مشکلات عدیده ای در خصوص تامین آب مواجه خواهیم شد.

فرماندار  شبستر با اشاره به استقبال خوب کشاورزان از توسعه کشت گلخانه ای عنوان کرد: برای اجرای هرچه بهتر طرح های گلخانه ای نیازمند مکان یابی مناسب و هدایت مردم در امر کشاورزی و بیان مزیت کشت هر محصول هستیم.

وی در پایان تاکید کرد:باید برای روستاهایمان بیش از این وقت بگذاریم و با حضور مسئولین در روستاها سعی در حل بهتر و سریعتر مشکلات داشته باشیم.

همچنین در این نشست  پنبه ای کارشناس فرمانداری، ریزبرنامه و دستور جلسه را بیان و هریک از بخشداران در خصوص طرحهای صنعتی تولیدی و کشاورزی روستاها توضیحاتی را ارائه دادند.

 
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.