کد خبر : 126629
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 ژانویه 2017 - 2:59

نشست رفع موانع تولید در شبستر برگزار شد+تصاویر

نشست رفع موانع تولید در شبستر برگزار شد+تصاویر

به گزارش شبسترنیوز نشست  رفع موانع تولید قبل از ظهر چهارشنبه ۱۵ دی ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شبستر برگزار گردید. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید گفت:با برگزاری جلسات سعی می کنیم موانع و مشکلات عرصه تولید

به گزارش شبسترنیوز نشست  رفع موانع تولید قبل از ظهر چهارشنبه ۱۵ دی ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شبستر برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید گفت:با برگزاری جلسات سعی می کنیم موانع و مشکلات عرصه تولید رفع شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست ازپرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۸ واحد  تولیدی در سطح شهرستان شبستر خبر داد.

طالب پور اظهار کرد:شهرستان شبستر با دارا بودن  ۴۱۹ واحد صنعتی و ۸ شهرک صنعتی به عنوان  یکی ار قطب های اقتصادی استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.

همچنین در این نشست رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شبستر، نمایندگان شهرک های صنعتی و برخی واحد های تولید مسائل ،مشکلات و موانع پیش روی واحد های تولیدی و صنعتی را برشمردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.