کد خبر : 126625
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 ژانویه 2017 - 2:50

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۸ واحد تولیدی در شهرستان شبستر/میل و رغبت به سرمایه گذاری در شبستربسیار بالاست

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۸ واحد تولیدی در شهرستان شبستر/میل و رغبت به سرمایه گذاری در شبستربسیار بالاست

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه در حدود ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای واحدهای تولیدی شهرستان شبستر در کارگروه مصوب شده عنوان کرد: به نظر بنده این کافی نیست و همراهی بانک های عامل برای تسریع در عملیات این تسهیلات ضروری است .

به گزارش شبسترنیوز نشست  رفع موانع تولید قبل از ظهر چهارشنبه ۱۵ دی ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شبستر برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید گفت:با برگزاری جلسات سعی می کنیم موانع و مشکلات عرصه تولید رفع شود.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات رونق تولید افزود:۹۹ درصد تقاضای مدیران جهاد کشاورزی که در کارگروه اقتصاد مقاومتی مطرح شده تصویب و در برخی از پرونده های مطرح شده بیش از تقاضای درخواست شده تسهیلات بانکی ارائه شده است.

نواداد تصریح کرد:بانک ها حق ندارند که مبلغ وام و تسهیلات مصوب در کارگروه اقتصاد مقاومتی  را برای بدهی های خود کسر نمایند و صرفا قرار است که در خصوص بدهی ها توافق انجام شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه در حدود  ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای واحدهای تولیدی شهرستان شبستر  در کارگروه مصوب شده عنوان کرد: به نظر بنده این کافی نیست و همراهی بانک های عامل برای تسریع در عملیات این تسهیلات ضروری است .

نواداد اظهار داشت:استان آذربایجان شرقی با پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۵۰۱ واحد تولیدی در میزان دریافت رتبه ۹ کشوری را دارد .

وی ادامه داد:تا پایان بهمن ماه باید تعیین تکلیف شده و اکثر بانکها تاکنون همکاری خوبی داشته اند و در ادامه نیز درخواست داریم سرعت عملشان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بیشتر شود و در این راستا از بانک ها رضایت کامل نداریم.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست ازپرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۸ واحد  تولیدی در سطح شهرستان شبستر خبر داد.

طالب پور اظهار کرد:شهرستان شبستر با دارا بودن  ۴۱۹ واحد صنعتی و ۸ شهرک صنعتی به عنوان  یکی ار قطب های اقتصادی استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.
مدیرعامل جدی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: در سطح استان شهرستان شبستر با تعداد ۵ شهرک بیشترین شهرک های صنعتی را دارا بوده و بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به فاصله شهرک بعثت با شبستر تاکید کرد:نیازمند توسعه شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی شبستر در شهرستان شبستر هستیم .

سیدمرتضی نیرومنداسکویی اظهارداشت:در شهرستان شبستر میل و رغبت به سرمایه گذاری بسیار بالا بوده و همیشه شاهد مشارکت مردم هستیم.

همچنین در این نشست رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شبستر، نمایندگان شهرک های صنعتی و برخی واحد های تولید مسائل ،مشکلات و موانع پیش روی واحد های تولیدی و صنعتی را برشمردند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.