کد خبر : 125773
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دسامبر 2016 - 19:20

جرائم مرادپور سنگین است/ صرفا از قوه قضائیه خواهش کردم نه چیز دیگر/ تابع رای دادگاه هستیم

جرائم مرادپور سنگین است/ صرفا از قوه قضائیه خواهش کردم نه چیز دیگر/ تابع رای دادگاه هستیم

نماینده شبستر اظهار داشت: به دلیل وظیفه نمایندگی طی نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواهش کردم تا اگر امکان دارد، در راستای کیان نظام اسلامی و براساس ماده ۱۳۴، تخفیف جرم قائل شوند.

به گزارش شبسترنیوز،عصومه آقاپور نماینده مردم شبستر درخصوص دلایل انتشار بیانیه ای مبنی بر درخواست بخشودگی از قوه قضائیه نسبت به مجازات مرتضی مرادپور(مجرم امنیتی) به خبرنگار زیتون گفت: پس از درخواست چنین موضوعی از بنده، بلافاصله با معاون پارلمانی قوه قضائیه تماس گرفته و جزئیات این پرونده را احصاء کردم.

وی افزود: آقای مرادپور مسائلی را در راهپیمایی های ۸۸ بوجود آورده و دادگاه نیز جرم ایشان را تعیین کرده بود؛ وی دارای جرائم سنگینی است اما با این همه به دلیل وظیفه نمایندگی طی نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواهش کردم تا اگر امکان دارد، در راستای کیان نظام اسلامی و براساس ماده ۱۳۴، تخفیف جرم قائل شوند.

نماینده ی مردم شبستر اظهار داشت: این درخواست صرفا یک خواهش بود نه چیز دیگر؛ قوا از یکدیگر مستقل هستند و ما تابع قوانین و رای دادگاه هستیم.

آقاپور گفت: ما پیشرو پیامبر مکارم الاخلاق هستیم. رهبری معظم انقلاب طبق سنت همیشگی در اعیاد اسلامی نسبت به برخی جرائم تخفیف قائل می شوند.

وی افزود: بنده نیز طبق موازین جاری کشور و بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، از ریاست قوه قضائیه خواهش کردم که اگر امکان دارد و ملاحظات امنیتی کشور اجازه می دهد نسبت به جرائم آقای مرادپور تخفیف قائل شوند.

نماینده شبستر در پایان گفت: علی ایّ حال تابع رای دادگاه هستیم و قوه قضائیه هر تصمیمی بگیرد برای ما فصل الخطاب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عباس چهارشنبه , 28 دسامبر 2016 - 16:49

چرا فقط در ثبت احوال شبستر جهت کارت هوشمند نوبت گیری ارائه نمیشود در ثبت احوال صوفیان وتسوج این امکان وجود دارد لطفا از نماینده سوال فرمائید تا حق مردم ضایع نشود