کد خبر : 124272
تاریخ انتشار : شنبه 10 دسامبر 2016 - 0:49

قلع و قمع ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان

قلع و قمع ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شبستر گفت: ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان و منطقه رودقات شهرستان شبستر قلع و قمع شد .

به گزارش شبسترنیوز، جعفر صادقی با اعلام این مطلب گفت: در آبان ماه سال جاری و در اجرای دستور قضایی دادگاه صوفیان جهت اجرای احکام قطعی و نیز تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شبستر، دادستان و نیروی انتظامی ساخت و ساز های غیرمجاز قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: در این اقدام  ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شامل دیوارکشی، محوطه سازی و خانه باغ  در بخش صوفیان و منطقه رودقات شهرستان شبستر طبق احکام قضایی قلع و قمع گردید.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شبستر اظهارکرد: تغییر کاربری های اراضی کشاورزی و تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیرمجاز بوده و برابر قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی برخورد می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: برابر ماده ۸ قانون، ارائه خدمات از جمله آب، برق، گاز و غیره به تاسیسات بدون مجوز تخلف بوده و طبق ماده ۳ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اعمال قانون خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.