کد خبر : 122243
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 نوامبر 2016 - 1:23

معلمان باحضور در برنامه های اجتماعی، مشوق دانش آموزان باشند

معلمان باحضور در برنامه های اجتماعی، مشوق دانش آموزان باشند

مدیرآموزش و پرورش منطقه شبسترگفت:وظیفه دینی ما مسلمانان کمک به همدیگر است و این یک وظیفه شرعی و الهی است و فرهنگیان و دانش آموزان نیز باید همگام با اقشار مختلف مردم در کمک به مدافعان حرم مشارکت داشته باشند.

به گزارش شبسترنیوز ابوالفضل سرتیپی در حاشیه بازدید از هنرستان شهید باهنر خامنه با تقدیر از حضور دانش آموزان در صفوف نماز جماعت گفت:دانش آموزان همچون گذشته باید به صورت پرشور در نماز جماعت حضور یابند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد:در این اردوها دانش آموزان از مناطق عملیاتی  بازدید و با فرهنگ دفاع مقدس آشنا می‌شوند و برگزاری چنین سفرهای مقدسی موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به راه اندازی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان شبستر افزود:وظیفه دینی ما مسلمانان کمک به همدیگر است و این یک وظیفه شرعی و الهی است و فرهنگیان و دانش آموزان نیز باید همگام با اقشار مختلف مردم در کمک به مدافعان حرم مشارکت داشته باشند.

سرتیپی با بیان اینکه سند بنیادین آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش آموزان است ابراز کرد:معلمان باید در تربیت عبادی و اخلاقی دانش آموزان تلاش کنند چرا که معلمان چراغ راه هدایت هستند و دانش آموزان را با آداب اخلاق،تربیت و گفتار خوب آشنا می کنند.

وی با تقدیر از حضور دانش آموزان در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه سال جاری اظهار داشت:باید معلمان در کنار دانش آموزان در برنامه های اجتماعی حضور یافته و مشوق دانش آموزان باشند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر با اشاره به مشکلات موجود در مدارس گفت:باید سعی کنیم با رشد همه جانبه و با کار گروهی مشکلات را برطرف نمایم .

وی ادامه داد:هدف اساصی واصلی آموزش وپروش تربیت هنرجویان وتحویل آنان به بازار کار است ودراین راستا روحیه وانگیزه مهم است و باید با  ایجاد انگیزش بیرونی، روحیه دانش آموزان را تقویت کرده و ضعف ها را به قوت تبدیل کنیم.

سرتیپی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:با ایجاد مهندسی ذهن می توانیم به موفقیت های بیشتری در عرصه های علمی واقتصادی دست یابیم و مهندسی ذهن،نمایانگر شکل گیری و خلاقیت دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شبستر با اشاره به کسب رتبه اول کشور در نقشه کشی صنعتی توسط دانش آموز شبستری عنوان کرد:در سطح شهرستان و در رشته های مختلف از جمله کشاورزی،علمی،صنعتی،آموزشی ،ورزشی و …دانش آموزانی نخبه داریم

وی اضافه کرد: باید به دانش آموزان اهمیت داده واز نا امید کردن دانش آموز و بازگو کردن اینکه شما نمی تواند درس بخواند خوداری کنیم  و به دانش آموزان انگیزه و روحیه دهیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت ارزشیابی خاطرنشان کرد:معلمان و مدیران در مدارس باید به ارزشیابی دانش آموزان توجه بیشتری داشته باشند.

بیان مسائل و مشکلات توسط فرهنگیان از دیگر برنامه های بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه از این هنرستان بود.

لینک تصاویر: http://shabestarnews.ir/?p=122250

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.