کد خبر : 121969
تاریخ انتشار : جمعه 11 نوامبر 2016 - 15:55

استعفای شهردار وایقان به دلایل شخصی/انتخاب سرپرست در جلسه شورای اسلامی

استعفای شهردار وایقان به دلایل شخصی/انتخاب سرپرست در جلسه شورای اسلامی

علیرضا ابراهیمی شهردار شهر وایقان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز ضمن تایید خبر استعفای خود گفت: با طلب حلالیت و عذر خواهی از اهالی شهر وایقان و وایقانی های مقیم سایر شهرها و اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری وایقان بدلیل مشکلات شخصی از ادامه خدمت در شهرداری وایقان استعفا کرده ام .

به گزارش شبسترنیوز،علیرضا ابراهیمی شهردار شهر وایقان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز ضمن تایید خبر استعفای خود گفت:  با طلب حلالیت و عذر خواهی از اهالی شهر وایقان و وایقانی های مقیم سایر شهرها و  اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری وایقان  بدلیل مشکلات شخصی  از ادامه خدمت در شهرداری وایقان استعفا کرده ام .

احمد ایزد پناه از اعضای شورای اسلامی شهر وایقان نیز در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تایید خبر استعفای شهردار وایقان اظهار کرد: در جلسه پنجشنبه ۲۰ آبان ماه شورای اسلامی وایقان با استعفای علیرضا ابراهیمی موافقت شده است.

وی ادامه داد:در این جلسه سید جعفر طباطبایی مسئول حراست و معاون شهردار به عنوان سرپرست شهرداری وایقان انتخاب شده و فردا شنبه صورتجلسه به فرمانداری ارسال می شود.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی  شهر وایقان نیز در پیامی ضمن قدردانی از تلاش های بی دریغ صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی و آرزوی توفیق برای آقای ابراهیمی اعلام کرد:شهرداری ، خدمت رسانی برای تمامی  شهروندان گرانقدر را بیشتر از گذشته وظیفه خود دانسته و با تمام توان در خدمت عموم اهالی باصفا و صمیمی شهر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.