کد خبر : 121515
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 نوامبر 2016 - 23:25

هدف دشمن ضربه زدن به اصل نظام و تضعیف بنیان خانواده است

هدف دشمن ضربه زدن به اصل نظام و تضعیف بنیان خانواده است

امام جمعه شبستر در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، بر هماهنگی ادارات برای گسترش، ارتقا و تعمیق فرهنگ عمومی تاکید کرد.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با بیان اینکه فرهنگ همیشه بیانگر هویت جامعه است گفت: باید سبک زندگی مان را درست کرده و در جهت تقویت فرهنگ شهرستان تلاش کنیم که مسئولیت مسئولان فراتر از شهروندان است و این تقویت نیازمند ارائه طرح و پیشنهاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی است.
امام جمعه شبستر اظهارکرد: لازم است تا اهتمام ویژه ای در خصوص توسعه و تقویت فرهنگ عمومی شهرستان صورت بگیرد و  اگر در هر جلسه حتی فقط یک مصوبه پیگیری اجرایی شود، توفیقات خوبی حاصل می گردد.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای تبدیل ناهنجاریها به هنجارها در جامعه گفت: هدف دشمن تنها ضربه زدن به اصل نظام و دعوای دین است لذا تلاش کنیم با تغییر سبک زندگی و آگاهی بخشی خانواده ها، برای جذب قشر جوان و تحصیلکرده و استحکام کانون خانواده ها تلاش گردد.
 
وحدت و همدلی کم نظیری در شهرستان شبستر حاکم است
فرماندارشبستر نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: با وحدت، انسجام و همدلی مسئولان شهرستان با محوریت امام جمعه شبستر، وحدت و همدلی کم نظیری در شهرستان حاکم است که به پیشبرد کلیه امور جاری کمک می کند.
منصور طالب پور نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی، هیجده دستگاه دولتی عمومی و غیر دولتی را متولی حوزه فرهنگ ذکر کرد و اظهار داشت: اهداف و سیاستگذاری باید در ارتباط با هم افزایی باشد و آنچه مهم است ارزش دادن به خواسته قشر جوان است تا با آسیب شناسی جدی به خواسته قانونی آنان توجه گردد.
وی به رتبه دوم شهرستان شبستر در برگزاری همایش پیاده روی در این شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان نمود: این همایش ها فرصتی است تا جوانان جامعه بدور از زندگی مدرن، با ارتباط چشمی نشاط و شادابی در جامعه نهادینه گردد.
فرماندار شبستر در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر اینکه فرهنگ عمومی مقوله‌ای گسترده و فراگیر است، افزود: به عبارتی، فرهنگ مجموعه منسجم و نظام یافته‌ای از اهداف، ارزش‌ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم متعلق به قوم یا ملت است.
علیرضا خوش نیت
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.