کد خبر : 120913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2016 - 20:20

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در شبستر اعمال می‌شود‌

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در شبستر اعمال می‌شود‌

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان با هدف برگزاری باشکوه این روز در مسیرهای راهپمایی ۱۳ آبان در شبستر اعمال می‌شود.

سرهنگ پاسدار فریدون حیدری  در گفت‌وگو با خبرنگار شبسترنیوز  ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد با عنایت به برگزاری مراسم بزرگداشت این روز به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اجرا کند.

فرماندهی انتظامی شبستر اظهارکرد: ممنوعیت تردد و توقف در خیابان امام خمینی(ره) در حد فاصل خیابان شهریار تا بریدگی رستوران صداقت و ممنوعیت توقف و تردد در خیابان گلشن راز از سه راهی خیابان شهید مطهری تا روبروی بانک ملت قدیم  ازجمله این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در  شبستر است.

وی افزود:فرعی های منتهی به مسیر راهپیمایی نیز مسدود شده  و محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ۱۳ آبان در شبستر از ساعت۸صبح آغاز و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری همشهریان قانونمند از رانندگان و کاربران ترافیکی خواستار همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی شبستر در اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی  شد.

 

 

ر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.