کد خبر : 115574
تاریخ انتشار : شنبه 24 سپتامبر 2016 - 1:38

معلمین عملی ما شهدا ،ایثارگران و رزمندگان هستند

معلمین عملی ما شهدا ،ایثارگران و رزمندگان هستند

امام جمعه شبستر گفت:معلمین عملی ما شهدا، رزمندگان آزادگان و ایثارگران هستند که با خون شان سرنوشت انقلاب اسلامی را در دفتر روزگار نوشتند تا تمام نسل ها بدانند برای زندگی آزادانه، ایمان راسخ و عمل صالح و تبلعیت از اسلام و قرآن لازم است .

۲۰۱۶۷۲۹۱۶۵۷۰۹۶۱۶۶۰aبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نمازجمعه شبستر با اشاره به فرا رسیدن هفته نزول سوره انسان گفت:در این سوره معیارها و شاخص های انسان کامل مطرح شده  و انسان می تواند خود را این معیارها تطبیق دهد و بالاترین و مهم ترین معیاردر تمام اعمال خلوص نیت است.

وی اظهار کرد: انسان اگر در عمل صالح موفق شود به ایمان کامل می رسد و هر عملی که انجام می دهیم از جمله کارهای خیر  باید خالصانه باشند تا در انسان اثر مثبت بگذارد و اگر اثر نگذارد عمل قبول نشده است.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  افزود:شهدا ، رزمندگان و تمامی  اقشار در دوران دفاع مقدس  عزت و عظمت ایران اسلامی را ثابت کرده و نشان دادند که تربیت شدگان مکتب اسلام و قرآن چنین انسان هایی هستند.

وی ادامه داد:رزمندگان در دفاع مقدس به کل مسلمانان و خصوصا مستضعفین دنیا اعلام کرند که اگر بخواهید آزادی و عظمت خود را حفظ کنید باید همیشه در عرصه و صحنه و با روحیه بسیجی برای مبارزه با اسکتبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل آماده باشید.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ابراز کرد:نیروی انتظامی ماموریت گسترده ای از جمله مبارزه با مفاسد ،مواد مخدر و تمام حرکت های ضد اسلامی و انسانی  را بر عهده دارد و اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته داشته باشیم مردم و تمامی خانواده ها باید همراهی و همکاری کنند.

امام جمعه شبستر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید  افزود: علم و تحصیل قدم خیری است که انسان برای اینکه بخواهد برای جامعه مفید باشد باید به مسائل علمی توجه داشته باشد و اکنون در نظام جمهوری اسلامی بهانه ای برای جلوگیری از تحصیل علم وجود ندارد.

وی تصریح کرد:معلمین عملی ما شهدا، رزمندگان آزادگان و ایثارگران هستند که با خون شان سرنوشت انقلاب اسلامی را در دفتر روزگار نوشتند تا تمام نسل ها بدانند برای زندگی آزادانه، ایمان راسخ و عمل صالح و تبلعیت از اسلام و قرآن لازم است .

خطیب جمعه شبستر  در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر به منویات مقام معظم رهبری  خاطرنشان کرد:مسئولین باید به فکر حل مشکلات اقتصادی جامعه باشند و توجه و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی بهترین راه و روش در حل مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.