کد خبر : 115523
تاریخ انتشار : جمعه 23 سپتامبر 2016 - 16:13

دریافت کنندگان حقوق های نجومی ازشهدای دوران دفاع مقدس شرم کنند

دریافت کنندگان حقوق های نجومی ازشهدای دوران دفاع مقدس شرم کنند

امام جمعه صوفیان گفت::طبق آمار ۹۵۰ نفر از ۳۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان ماهانه حقوق دریافت می کنند در حالی که معاون اول رئیس جمهور که مسئول قضیه فیش های نجومی است می گوید ۵۰ نفر حقوق نجومی دریافت کرده اند.

img_7350-590x332-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نماز جمعه صوفیان با اشاره به مهم ترین رویدادهای ماه ذی الحجه گفت:واقعه مباهله که از مهم ترین افتخارات اسلام است و نزول سوره انسان دو واقعه مهم هستند .

وی با اشاره به فرا رسیدن روز خانواده اظهارکرد:اسلام بر مسئله تشکیل خانواده و ازدواج های آسان تاکید کرده و هم اکنون آسیب های مختلف از جمله سردی روابط خانوادگی و طلاق های توافقی خانواده ها را تهدید می کند.

امام جمعه صوفیان با اشاره به بحث فیش های نجومی افزود: دریافت کنندگان فیش های نجومی که حقوق های میلیونی دریافت میکنند به خودشان قسمت نشده و فرزندان شان در خارج از کشور به خاکستر تبدیل می کنند و هم چنین خانواده هایشان متلاشی می شود.

مردانی پور با انتقاد از دولت و قوه قضائیه تصریح کرد:طبق آمار ۹۵۰ نفر از ۳۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان ماهانه حقوق دریافت می کنند در حالی که معاون اول رئیس جمهور که مسئول قضیه فیش های نجومی است می گوید ۵۰ نفر حقوق نجومی دریافت کرده اند و مسئولین سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی و اخراج آنها و برگرداندن پول ها به بیت المال را زمین گذاشته و عمل نکردند و تنها به ۱۴ نفررسیدگی شد.

وی ادامه داد:دریافت کنندگان حقوق های نجومی ازشهدای دوران دفاع مقدس از جمله شهیدان مهدی باکری و تجلایی باید شرم کنند

مردانی پور افزود:وقتی ائمه جمعه  از مسائل کشور و از جمله قرارداد های نفتی می گویند ،فلان معاون و  مسئول درجه چهار و پنج کشور می گوید  از ائمه جمعه اننظار داریم مردم را به تقوا دعوت کنند در حالی  که ما از تقوا می گوییم و اینکه مملکت را نفروشند و بر اساس اندیشه های امام خمینی(ره) نماز جمعه منبر نظام اسلامی است.

امام جمعه صوفیان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست افزود: آمریکا اگر بتواند به ایران هم حمله می کند و در مقابل دشمنان و آمریکا باید در کنار قدرت دفاعی قدرت تهاجمی  مان را نیز افزایش دهیم.

وی با گرامداشت هفته دفاع مقدس گفت:با برگزاری برنامه های مختلف مدیریت جهادی کشور در هفته دفاع مقدس تبلور می یابد و ما همیشه در دفاع و جنگ نرم  با دشمنان هستیم.

مردانی پور با اشاره به فرارسیدن روز تکریم بازنشستگان بیان کرد: بازنشسته ها در حدود ۳۰ سال در ادارات و کارخانه ها زحمت می کشند و در دوران پیری باید حقوق مکفی دریافت کنند و هم اکنون حقوق های بازنشستگی ناعادلانه توزیع می شود و دولت و کانون بازنشستگان باید این مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به آغاز سالتحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ابراز کرد:دانش آموزان و جوانان باید با شور و شوق درس خوانده و مسئولین نیز با نشاط به مدارس و تعلیم و تربیت خمت  و خانواده ها کانون گرم محبت را برای دانش آموزان فراهم کنند .

خطیب جمعه صوفیان در پایان  با اشاره به آغاز هشتمین سرشماری نفوس ومسکن در روزهای آینده خاطرنشان کرد :نتایج حاصل از سرشماری پایه و اساس همه برنامه دریزی های کشور است و هموطنان با مامورین سرشماری همکاری کنند.

انتهای خبر/پویا فرهنگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.