کد خبر : 112479
تاریخ انتشار : شنبه 27 آگوست 2016 - 10:12

آمریکا مخالف اصل نظام جمهوری اسلامی است

آمریکا مخالف اصل نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار شبستر گفت:همزمان با هفته دولت ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در عرصه های مختلف از جمله راه و شهرسازی و کشاورزی به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش شبسترنیوز منصور طالب پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شبستر با اشاره به انتصابش به عنوان فرماندار این شهرستان گفت:برای بنده حقیر مایه فخر و مباهات است که توفیق خدمت در خطه فرهنگ پرور ،شهید پرور IMG_0002 [800x600]و مهد ادب و تاریخ را یافتم.

وی اظهارکرد:خدمت کردن در منطقه ای که مهد  بزرگان، ادبا و مردان بزرگ دین و سیاست است برای هرکسی نصیب می شود و امیدوارم که خداوند توفیق دهد شکر این نعمت را بجای آورم.

فرماندار شبستر با قدردانی از زحمات خالصانه سید سعید کاشانی ،فرماندار سابق شهرستان شبستر افزود:ایشان در این مطقه منشا خیر و برکت شدند و ما همیشه خودمان را شاگرد ایشان دیده ایم و ان شاء الله بتوانیم در خدمتگزاری به مردم موفق شویم.

طالب پور با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت:شهیدان رجایی و باهنر در راه آرمان های انقلاب اسلامی توسط منافقین کوردل و استکبار جهانی به شهادت رسیدند .

وی با اشاره به اهمیت وجود رهبری در نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت و همدلی هستند و در تمام برهه ها از دولت ها حمایت کرده اند و بر وحدت و همدلی تاکید کرده اند.

فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد:هفته دولت فرصتی است که خدمتگزاران نظام  ،گزارشی از عملکرد خود را به مردم اعلام کنند  چرا که مردم ولی نعمت واقعی دولت و مسئولین هستند .

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری افزود: بر اثر تحریم ها  اقتصاد نظام  آسیب دیده بود و ایشان هوشمندانه عمل کرده و  سال را به اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند.

طالب پور با بیان اینکه بعد از  روی کارآمدن دولت یازدهم شورای امنیت ملی جلسات مختلفی برگزار کرد عنوان کرد:هدف دشمن منزوی کردن ایران اسلامی و از بین بردن محور مقاومت بود که با خطوط قرمز رهبری توانستیم توطئه ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد:باید توجه کنیم که در مذاکرات هسته ای قرار نبود که مشکل ما با آمریکا حل شود ،چرا که آنها با اصل نظام مخالف اند و هر زمان فرصت یابند بر علیه ایران اسلامی حرکت می کنند.

فرماندار شبستر با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی ترمیم ساختار های اقتصادی و دفاع از تنش های پیرامونی بوده و تنها راه برون رفت از تنش  عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد:اقتصاد مقاومتی به مقطع زمانی خاصی مربوط نبوده و به عنوان الگو شناخته می شود و هم اکنون شاهد نتایج و آثار اقتصاد مقاومتی هستیم .

طالب پور با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان شبستر گفت: همزمان با هفته دولت ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در عرصه های مختلف از جمله راه و شهرسازی و کشاورزی به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار شبستربا تاکید بر اهمیت همکاری و مشارکت مردم خاطرنشان کرد:فلسفه وجود مسئولین خدمت به مردم بوده و امیدواریم در سایه همدلی و وفاق مردم و مسئولین شاهد شکوفایی بیشتر شهرستان شبستر باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.