کد خبر : 111457
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آگوست 2016 - 16:52

روستاهای شهرستان شبستر الگوی کشوری هستند

روستاهای شهرستان شبستر الگوی کشوری هستند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: روستاهای شهرستان شبستر در سطح کشور الگو بوده و از حضور یکی از مقامات کشوری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

IMG09335132به گزارش شبسترنیوز،معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ زنی مجتمع گردشگری و تفریحی گونش در شهر وایقان با تاکید بر توجه مسئولان بر توسعه روستایی اظهار داشت : روستاهای شهرستان شبستر در سطح کشور الگو بوده و از حضور  یکی از مقامات کشوری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره با ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شبستر اظهار داشت : این شهرستان منتصب به زادگاه پدری مقام معظم رهبری ، زادگاه بزرگانی و عارفان بزرگ و دارای موقعیت و جغرافیای سوق الجیشی  و هم چنین داشتن مردمی آگاه و خیر تلاش و مسئولیت مسئولان این شهرستان را دوچندان می کند و امید واریم مدیریت جدید فرمانداری با استفاده از این ظرفیت های بالقوه گام های موثری در عمران  و آبادانی شهرستان بردارند.

عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، افزود: کسب این عنوان مسئولیت مدیران استانی و شهرستانی را سنگین تر کرده و باید برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده شبانه روزی تلاش کنیم.

محمدصادق پورمهدی تاکید کرد: در این راستا دیگر شهرهای های استان نیز باید از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شبستر (۹ شهر ) احداث چنین پروژه هایی اهمیت دو چندانی پیدا کرده و خواستار توجه ویژه شهرداران ۹ گانه این شهرستان به حوزه گردشگری شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی حوزه صنایع دستی در شکوفایی و خودکفایی اقتصادی شهرها و روستاها تأکید کرد و بر اتکای حوزه صنایع دستی به هنر و مواد اولیه بومی، از توجه و سرمایه‌گذاری به این بخش برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

وی افزود : از برگزاری کارگاه ها و دوره های مختلف تولید صنایع دستی  در شهر ها و روستاهای استان توسط سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد.

گفتنی است مجتمع گردشگری ، تفریحی گونش در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۵۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ برهفتاد میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرض دو سال در جاده وایقان به شبستر احداث خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نجاری دوشنبه , 22 آگوست 2016 - 9:11

با سلام اگه روستاهای منطقه الگوی کشوری هستند پس چرا بعد از گذشت دوماه از جاری شدن سیل هیچ اقدامی از طرف مسئولین محترم منطقه انجام نشده آیا این فقط یک شعار نیست؟