کد خبر : 111204
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آگوست 2016 - 19:12

مردم نباید از ادارات ناراضی باشند/کاشانی مدیری لایق است

مردم نباید از ادارات ناراضی باشند/کاشانی مدیری لایق است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:تغییرات در مسئولیت های سیاسی طبیعی بوده و خارج از عرف نیستند و نوعی حرکت برای تحول بخشی در نظام است.

IMG_0056 [800x600]به گزارش شبسترنیوز ،سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی  در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت:شهدای مدافع حرم  در فاصله هزاران کیلومتری جنگ کرده و دفاع می کننند تا آرامش و امنیت مان برقرار شود .
وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم از اصول نظام جمهوری اسلامی است اظهارکرد: آموزه های دینی و قرآنی  ،رهبری و مردم ، سه محور اساسی در انقلاب اسلامی بودند و این سه اصل باعث شد با رهبری امام خمینی(ره) مردم حماسه آفریده و در مقابل دژخیمان سینه سپر کرده و به شهادت برسند.
شبستری ادامه داد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طوفان حوادث مختلف  به وجود آمده و با  جنگ تحمیلی وفشارهای استکبار جهانی ،گروههای منحرف از جمله منافقین در جهت تجزیه نظام تلاش کردند که با ایثارگری ها و مقاومت مردم شکست خوردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دوران هشت ساله جنگ تحمیلی افزود:سلاح ایمان و اعتقاد باعث شد که رزمندگان با اخلاص در دفاع از وطن جنگ کنند ودر این هشت سال یک وجب از خاکمان به دشمن داده نشد و چون دشمنان نتوانستند در جنگ سخت بر علیه نظام جمهوری اسلامی موفق شوند رو به جنگ نرم آوردند.

وی با بیان اینکه خصومت کشورهای استکباری با مذاکره حل شدنی نیست تصریح کرد: بحث مذاکرات و برجام ماموریتی  برای هدف ویژه بود .
شبستری  در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تغییرات در مسئولیت ها گفت:تغییرات در مسئولیت های سیاسی طبیعی بوده و خارج از عرف نیستند و نوعی حرکت برای تحول بخشی در نظام است.

وی ادامه داد:مسئولین در مقابل خون هزاران شهید وظیفه دارند و صندلی مسئولین نتیجه خون شهداست و مسئولین باید در خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به تودیع سید سعید کاشانی از مسئولیت فرمانداری شبستر ابراز کرد:کاشانی عمری در سیستم وزارت کشور مسئولیت گرفته و مدیری لایق  است که به دلایل پاره ای مسائل و چند ماهی تمدید شد و قصد بود یکسال تمدید شود  ولی به دلیل بخشنامه های صادره از سوی دولت  مجبور شدیم حکم بازنشستگی را ابلاغ کنیم .

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه بعد از پایان زمان مسئولیت مردم در مورد عملکرد مسئولین  قضاوت می کنند و انسان ها نباید به صندلی وپست و مقام وابسته شوند و دام ها و تله های مختلفی برای انسان ها وجود دارد.

شبستری با اشاره به دوسال گذشته بیان کرد:در دو سال گذشته مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی ده ها برابر شده و در بدترین شرایط و با کمترین امکانات کار شده است.

وی اضافه کرد:در دولت تدبیر و امید فوق العاده کار شده و مدیران باید بازگو کنند و در حالی که کارهای بسیاری انجام شده زبان گویا و رسانه ای نداریم که بگوییم چکار کرده ایم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید مسائل را بخشی ببینیم افزود:متاسفانه برخی ها بر طبل اختلاف کوبیده و در خط دشمن حرکت می کنند.

وی با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه یادآور شد :رسانه ها با نقد های خود،به مسئولین کمک کرده و و ما از نقد های سازنده استفاده می کنیم و اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

شبستری با بیان اینکه مسئولین باید فعالانه عمل کنند افزود: مردم نباید از ادارات ناراضی باشند و نباید فساد و نارضایتی های اجتماعی در ادارات  وجود داشته باشد و در این خصوص کنترل و نظارت مسئولین باید بیشتر شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه های دشمنان بیان کرد:دشمنان می خواهند در نسل جوان شک و تردید ایجاد کنند واز حاشیه سازی ها ی کشور دشمنان  بر علیه نظام استفاده  می کنند.

وی خواستار تلاش مسئولین در خدمتگزاری به مردم و نظام شده و تصریح کرد:مدیران باید به صورت شبانه روزی تلاش کرده و محکم پای کار باشند و همه وظیفه داریم که نگذاریم جوانان بیکار بمانند و باید مراکز تولیدی را فعال نگهداریم.

شبستری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به کارنامه درخشان منصور طالب پور در مسئولیت های پیشین خود خاطرنشان کرد:وی کارنامه درخشانی در عرصه خدمت و سازندگی  داشته به مسائل شهری و شوراها اشراف دارد  و امیدواریم سکاندار شهرستان در جهت توسعه، پیشرفت و سازندگی باشند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.