کد خبر : 106484
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 جولای 2016 - 0:28

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان شبستر

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان شبستر

همزمان با روز ملی عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در بخش های سه گانه شهرستان شبستر برپا شد.

DSC05851به گزارش شبسترنیوز، همزمان با روز ملی حجاب و عفاف نمایشگاه عفاف و حجاب  با حضور امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر در محل مقبره شیخ محمود شبستری این شهر برپا شد.

حجت الاسلام علی پورباقر مسئول اجرایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف گفت:در  راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نمایشگاه عفاف و حجاب در بخش های سه گانه شهرستان شبستر برپا شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت برخی مراکز دینی و مذهبی قم و مشارکت ارگان های مختلف فرهنگی شهرستان شبستر در مقبره شیخ محمود شبستری ، سالن فرهنگسرای جوان شهر صوفیان و پارک حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسوج برپاشده و آماده بازدید عموم علاقمندان می باشد.

کارشناس مهدویت با بیان اینکه در این نمایشگاه ،۱۷ غرفه راه اندازی شده افزود:غرفه های نرم افزار، کودک، نماز، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، قرآن و ادعیه، مهدویت، کتب عمومی، پاسخ به سولات پیرامون حجاب و سوالات شرعی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، ایستگاه نقاشی کودکان، ستاد اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه، نمادین مدافعین حرم و کارشناسی خانواده و مشاوره از جمله غرفه های این نمایشگاه است.

پورباقر ادامه داد:در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و دینی طرح قرآن بخوانید و جایزه بگیرید نیز در این نمایشگاه برپا شده و قاریان و حافظان قرآن نونهال و نوجوان مورد تجلیل قرار می گیرند

وی در پایان خاطرنشان کرد:علاقمندان  می توانند از امروز ۲۱ تیرماه به مدت ۲۰ روز از  از این نمایشگاه بازدید کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.