کد خبر : 105851
تاریخ انتشار : شنبه 9 جولای 2016 - 2:11

کسب رتبه اول استانی توسط گروه‌های آموزشی متوسطه شبستر

کسب رتبه اول استانی توسط گروه‌های آموزشی متوسطه شبستر

مدیرآموزش و پرورش شبستر گفت:در ارزیابی عملکرد سرگروههای درسی دوره دوم متوسطه مناطق نیمه برخوردار استان، منطقه شبستر رتبه اول را کسب نمود.

DSC_0012-5-587x390به گزارش شبسترنیوز ابوالفضل سرتیپی با اعلام این مطلب  گفت: در ارزیابی عملکرد سرگروههای درسی دوره دوم متوسطه استان در سال تحصیلی ۹۵ـ ۹۴، منطقه شبستر با کسب ۱۰۱۹ امتیاز رتبه اول را در بین مناطق هم شان و نیمه برخوردار استان بدست آورد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر اظهارکرد: خوشبختانه در شبستر گروههای آموزشی طی سال اخیر توانسته به خوبی از عهده فرایندهایی که به آنان محول شده به خوبی برآید و در سطح استان درخشش خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیتی که ارزیابی در ارتقای کیفیت آموزشی، بهره‌وری و اثربخشی نیروی انسانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف به‌دنبال دارد، اداره‌کل آموزش و پرورش استان به ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه‌های آموزشی متوسطه پرداخته است.

سرتیپی اذعان داشت: در تحقق این اهداف در سال تحصیلی۹۴-۹۵ ، گروههای آموزشی مقطع دوره دوم متوسطه منطقه موفق شدند هفت رتبه اول را در گروههای “زیست شناسی، زمین شناسی، ادبیات فارسی، روان شناسی، جغرافیا، فلسفه و منطق و آمادگی دفاعی” در سطح استان بدست بیاورند.


مدیریت آموزش و پرورش شبستر در پایان از تلاش‌های سرگروه‌های آموزشی این مقطع قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: گروه‌های آموزشی به‌منظور کیفیت‌بخشی به امر آموزش، همه ساله فعالیت خود را آغاز و در چارچوب برنامه منظمی به فعالیت می‌پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.