کد خبر : 103164
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژوئن 2016 - 20:09

کشف البسه قاچاق با برند مجاز در شهرک سرمایه گذاری صوفیان

کشف  البسه قاچاق با برند مجاز در شهرک سرمایه گذاری صوفیان

رئیس حوزه قضائی صوفیان گفت: یک شرکت تولیدی لباس واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی که با وارد نمودن البسه قاچاق و یا نصب مارک تولیدات کارخانه خود روی آنها اقدام بفروش آنها می نمود توسط مأمورین نیروی انتظامی شناسائی و کشف گردید.

به گزارش شبسترنیوز رئیس حوزه قضائی صوفیان با اعلام این خبر گفت :یک شرکت تولیدی لباس واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی که با وارد نمودن البسه قاچاق و یا نصب مارک تولیدات کارخانه خود روی آنها اقدام بفروش آنها می نمود توسط مأمورین نیروی انتظامی شناسائی و کشف گردید.

وی اظهارکرد:به دنبال گزارشات واصله مبنی بر اینکه یک شرکت خارجی تولیدی البسه در شهرک سرمایه گذاری خارجی صوفیان با وارد کردن البسه قاچاق آنها را با نصب مارک شرکت خود به جنس مجاز تبدیل کرده و به فروش می رساند.

فتحعلی زاده افزود:تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ و طی دستوری قضایی نیروی انتظامی محل را مورد بازرسی قرار داده و مقدار قابل توجهی البسه خارجی قاچاق در محل کشف گردید.

رئیس حوزه قضائی صوفیان در پایان خاطرنشان کرد: در این بازرسی انجام گرفته مشخص شد که این شرکت مارک خارجی مقداری از این لباسها را بریده و مارک تولیدی خود این کارخانه را روی این لباس ها نصب کرده بود و با این کار قصد داشتند اجناس قاچاق را به صورت مجاز با مارک کارخانه خود وارد بازار نمایند که کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.