کد خبر : 102893
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 ژوئن 2016 - 13:29

جاری شدن سیل درشهرستان شبستر خسارت سنگینی وارد کرد

جاری شدن سیل درشهرستان شبستر خسارت سنگینی وارد کرد

فرماندارشبسترگفت:طی ۲ ساعت بیش از ۵۵ میلیمتر باران در این شهرستان باریده و موجب جاری شدن سیل در ۴ شهر و برخی نقاط روستایی شهرستان گشت.

فرماندار-شبستربه گزارش شبسترنیوز فرماندار شهرستان شبستر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به بارش شدید باران در بعد از ظهر ۲۹خرداد ماه گفت:در طی ۲ ساعت بارندگی شدید به صورت رگبار بارش باران موجب جاری شدن سیل در برخی نقاط شهرستان شبستر شد.

وی اظهارکرد: در این بارش ها در طی ۲ ساعت بیش از ۵۵ میلیمتر باران در این شهرستان باریده و موجب جاری شدن سیل در ۴ شهر و برخی نقاط روستایی شهرستان گشت.

فرماندار شبستر افزود:از اولین دقایق وقوع سیل در این شهرستان ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شده و با اتخاذ تصمیمات لازم در سریع ترین زمان نیروها وارد عملیات شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شبستر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون جاری شدن سیل در این شهرستان تلفات جانی نگذاشته است گفت: بارش شدید باران موجب بسته شدن محور شبستر- سلماس و ارومیه در مدت یک ساعت شده و خسارات سنگینی به پل ها و محور های شهرستان وارد شد.

وی ادامه داد: طبق شواهد موجود این بارندگی شدید و جاری شدن سیل به برخی منازل مسکونی و باغات کشاورزی نیز آسیب رسانده و موجب تلف احشام نیز شد.

فرماندار شبستر تصریح کرد:با تشکیل ستاد مدیریت بحران و با بکارگیری امکانات موجود اکیپ های مختلف در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به کمک رسانی کردند.

کاشانی با اشاره به خسارات سنگین سیل اذعان داشت: اکیپ‌های فنی برآورد خسارت از ساعات اولیه فردا مشغول به فعالیت شده و خسارات وارده را برآورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ های نجاتگر از شهرهای تبریز، مرند، بناب، خامنه، تسوج به  مناطق سیل‌زده شهرستان شبستر اعزام شده وتیم‌های امدادیبه تخلیه آب از خانه‌ها با پمپ آب اقدام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.