کد خبر : 102759
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژوئن 2016 - 16:40

باید با حمایت از تولید داخلی سیلی محکمی به دشمنان بزنیم/بودجه فرهنگی نباید در جاهای دیگر خرج شود

باید با حمایت از تولید داخلی سیلی محکمی به دشمنان بزنیم/بودجه فرهنگی نباید در جاهای دیگر خرج شود

امام جمعه شبستر گفت:بودجه فرهنگی نباید در جاهای دیگر خرج شود چرا که در این صورت به دین ضربه وارد می شود و دولت و ملت باید در تبلیغ مسائل دین همدیگر را یاری کنند.

به گزارش شبستر نیوز حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های دومین جمعه ماه مبارک رمضان  شبستر با بیان اینکه خداوند ماه رمضان وروزه را برای سعادت انسانها  قرار داده گفت:انسان  تشنگی وگرسنگی در ماه رمضان حس میکند واین احساس گرسنگی وتشنگی روز  قیامت است

امام جمعه شبستر با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) افزود:دستگیری از مستمندان و فقیران از جمله سیره های امام حسن(ع) بود و به همین جهت سالروز ولادت ایشان را هفته اکرام و اطعام نامیده اند.

وی ادامه داد:باید با الگوگیری از امام حسن مجتبی(ع) از کسانی را که دل شکسته وفقیر هستند یاری نمائیم وخدمت به مستمندان را همچون امام حسن(ع) سرلوحه زندگانی مان قرار دهیم.

محمد زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر چمران  و  روز بسیج اساتیدبیان داشت: شهید چمران از شهدای بارز ونمونه این مرز وبوم است که با وجود آن همه علم ،معرفت وتقوا  تحصیلات خودرا نیز در کشوری همچون آمریکا گذراند و هیچ گاه خودرا آلوده به فرهنگ غرب وفرهنگ آمریکایی نکرد .

وی اضافه کرد: شهید چمران همانند شهدای دیگر از جمله دستغیب ها وبهشتی ها وباکری ها به فرمان امام خمینی ره لبیک گفته ودر جهت دفاع از میهن واسلام خود قدم برداشت.

وی با تاکید بر منویات  و توصیه های مقام معظم رهبری به دولت و ملت در خصوص انقلابی ماندن تصریح کرد:دولت و ملت  همانند شهید چمران که انقلابی مانده و در راه انقلاب به شهادت رسید باید در تمام حوزه ها انقلابی بوده و انقلابی عمل کنند و همه باید بر خود وظیفه دانسته و ودر این راه ثابت قدم بمانند تا دشمنان اسلام بداند وببیند که هنوز چمرانها در ایران زنده اند وتاآخر ایستاده اند .

امام جمعه شبستر سالروز تشکیل تبلیغات اسلامی را روز مبارزه با دشمان وترویج فرهنگ اسلامی در سراسر جهان اسلام دانست و عنوان کرد: تبلیغات اسلامی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و با فرمان امام خمینی(ره)تاسیس شد تا با برنامه ریزی ،مسائل دینی واطلاعاتی را صورت سالم در جامعه ترویج دهد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات اسلامی از دولتمردان ومسئولین خواست مصوبات مجلس ودولت را برای اصلاح بکار گیرند واین نهاد را کمک ویاری نمایند چرا که  دشمن تمام امکانات خودرا برای تضعیف اسلام ومسلمین بکارگرفته است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه باید بودجه فرهنگی برای هر اداره تصویب وپرداخت شود افزود:بودجه  فرهنگی نباید در جاهای دیگر خرج شود چرا که در این صورت به دین ضربه وارد می شود و لازم  است که دولت و ملت در تبلیغ مسائل دین همدیگر را یاری کنند.

امام جمعه شبستر توجه به تبلیغ دین اسلام را از اهم واجبات دانستن و اذعان داشت: دشمن بی رحمانه برضد فرهنگ قرآن واسلام درتمام دنیا تبلیغات می کند و باید برای جوانان هزینه کرده و وقت گذاشت و مسئولین باید در این راستا قدمهای مثبت بردارند وتوجه داشته باشند که بردین چه کار کرده اند وچکار باید انجام دهند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز اصناف خاطرنشان کرد: اصناف وبازاریان بودند که  امام وانقلاب را یاری نمودند ودر شرایط  بحرانی دفاع مقدس دولت و وملت را کمک نمودند و امروز نیز باید با تبلیغ وفروش تولیدات کارخانجات داخلی ،اقتصاد کشور و اصناف را یاری کنیم.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: باید با ترویج مصرف تولید داخلی و حمایت از کارخانجات داخلی سیلی محکمی به دشمنان بزنیم و اعلام کنیم ،همانگونه که طاغوت را بافرمان امام(ره) از بین بردیم ،دست طمع طاغوتیان را نیز قطع  می کرده  فتنه های دشمنان را خنثی می کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.