کد خبر : 102019
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژوئن 2016 - 16:43

بایدبا کار انقلابی روح تازه ­ای در اقتصاد کشور دمیده شود / مدیریت فرهنگی کشور دچار بی ­نظمی شده است

بایدبا کار انقلابی روح تازه ­ای در اقتصاد کشور دمیده شود / مدیریت فرهنگی کشور دچار بی ­نظمی شده است

امام جمعه تسوج گفت:بعضی مسئولین بی کفایت فرهنگی کشورمان از شاخصه های فرهنگی غرب دفاع کرده و آن را ترقی می دانند و این زنگ هشداری است که مجریان فرهنگی به جای پرداختن به امور حاشیه­ ای در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی بکوشند.

۷۱۱۴۸۴-۱-۱-۱به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام  بجانی در در خطبه­ های اولین جمعه ماه مبارک رمضان با تبریک حلول ماه ضیافت و مهمانی خداوند همگان را به استفاده و بهر­مندی از لحظات ناب این ماه دعوت کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تمرین مراقبه و خودداری نفس از همه­ ی گناهان و پاک بودن قلب از کلیه اسباب شر و زشتی در طول ماه رمضان اظهارکرد: مجاهده با نفس یک وظیفه همیشگی است که انسان بوسیله آن به حیات طیبه می­رسد.

امام جمعه تسوج با اشاره به برگزاری برنامه­ های مذهبی در اکثر مساجد افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد، کشور و جامعه را بیمه می­کند چرا که فرهنگ در هر جامعه­ ای هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می­دهد، اگر کشور و جامعه ­ای از لحاظ فرهنگی مستقل نباشد در ابعاد دیگر هم استقلال بی معنا خواهد بود چنانچه استکبار هم برای استعمار از وابستگی فرهنگی وارد میدان شده و یک جامعه را از درون متلاشی می­کند.

 بجانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم اظهارداشت: در امر مدیریت فرهنگی کشور بی­نظمی و بی برنامگی وجود دارد و با اینکه دهها سازمان و نهاد مشغول فعالیتهای فرهنگی هستند اما سبک زندگی در جامعه ما به سمت غرب سوق داده می­شود و این امر باعث شده تاثیرات منفی در جامعه گذاشته شود.

وی ادامه داد:بد تر از آن اینکه بعضی مسئولین بی کفایت فرهنگی کشورمان از شاخصه های فرهنگی غرب دفاع کرده و آن را ترقی می دانند و این زنگ هشداری است که مجریان فرهنگی به جای پرداختن به امور حاشیه­ ای در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی بکوشند.

امام جمعه تسوج در بخش دیگر سخنان خود از  نمایندگان مجلس دهم خواست بدون ملاحظات سیاسی و جریانی و جناحی با هر ترکیبی هستند به دولت کمک کنند تا کشور را از زیر بار وضعیت سنگین رکود اقتصادی خارج کند.

خطیب جمعه تسوج ریل گذاری اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته و خاطرنشان کرد:این وظیفه مجلس است و مجلس باید دولت را از خواب برجام بیدار کند تا با کار انقلابی روح تازه ­ای در اقتصاد کشور دمیده شود و زمینه شکوفایی ظرفیتهای داخلی کشور فراهم شود تا انشاء الله مردم شاهد رونق اقتصادی در کسب و کار خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.