کد خبر : 72978
تاریخ انتشار : شنبه 21 نوامبر 2015 - 11:49

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی آماده دریافت آثار است

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی آماده دریافت آثار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز تا پایان خرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از ایرنا ، علی اکبر صفی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار در بخش عکس نوشت نیز تا سی و یکم اردیبهشت سال آینده در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) مرداد ماه سال ۹۵ در تبریز برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا (ع) بیان کرد.
صفی پور، موضوعات جشنواره را شامل عنوان ویژه، سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، آداب و فرهنگ زیارت، جلوه های حرم مطهر رضوی، اَبنیه، امام زادگان و فرهنگ رضوی در تمام نقاط جهان و انعکاس مراسم و آیین های رضوی برشمرد.
وی گفت: این جشنواره در چهار بخش شامل جلوه های معنوی زیارت، معماری (ابنیه و اماکن زیارتی)، خلاقه (بکارگیری روش های سخت افزاری و نرم افزاری با بیان جلوه های معنوی زیارت) و عکاسی با گوشی تلفن همراه برگزار می شود.
صفی پور اظهارکرد: در بخش عکس نوشت، علاقمندان می توانند با انتخاب یک قطعه عکس بدون محدودیت زمانی وبراساس موضوعات جشنواره، نوشته های خود را درخصوص جلوه های معنوی و عرفانی و خاطرات زیارت حضرت ثامن الحج(ع) در قالب قطعه ادبی، حدیث نفس و داستان کوتاه حداکثر در دو هزار کلمه روایت کنند. این بخش به صورت استانی برگزار و هر شرکت کننده می تواند ۲ اثر به دبیرخانه ارسال کند.
شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در تبریز، بلوار استاد شهریار، ابتدای ولی عصر، مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز، دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی ارسال و یا با تلفکس ۰۴۱- ۳۳۲۸۱۲۰۰ تماس بگیرند.
همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال آثار به صورت الکترونیکی می توانند به سایت جشنواره: http://azarsh.shamstoos.irمراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.